elin-mylife

Direktlänk till inlägg 19 juli 2014

Danmark?? ♥ Poolbad

Av Elin - 19 juli 2014 00:30

Har haft lite saker för mig så har inte direkt hunnit uppdaterat bloggen.

Jag har vattnat alla blommorna eftersom att vi ska vara borta till måndag/tisdag, det tog också lite tid eftersom att jag måste ta bort alla vissna blad osv, så att de ser snygga ut. Dock måste jag vattna dem i vardagsrummet 'sen' för att solen var för på dom där jag vattnade dom andra. :)

Jag och pappa har gjort mat, som vi aldrig gjort förut -som en överraskning till mamma och det blev mums ;) Spelat lite candy crush (jag är heeelt beroende av det!!) Vi har också målat lite på huset, men blev så varmt så vi orkade inte med..

Hämtat Ida från tågstationen och omg..jag såg en polis som var där, dog för hans utseende <3 så jävla snygg asså haha. 

Mamma, Ida och jag kastade pil, sen satt vi alla på verandan, snackade, skrattade osv. Hade det jääävligt trevligt och mysigt :)

Vi spelade därefter skip-bo och mamma, jag å pappa hoppade i poolen sent på kvällen. Det var RIKTIGT varmt!! Hoppade därefter i duschen så att man är fräsch tills man åker bort imorgon. Fixat lite kläder som man ska ha med och 'imorgon' ska jag fixa med det sista som jag ska ha med.


Nu på kvällen så satt mamma, pappa och jag å pratade om att kanske nästa sommar ska vi åka till Ystad eller Bornholm. Jag blev suuuper glad för att bornholm hör till DANMARK!! :D Asså oooh myyy gooood! Haha nu är det bara att vänta till nästa sommar med och se om det blir till danmaaaark ♥♥

(Fast först och främst vill jag ha Norrland nu och Liseberg♥) ;)


Mitt humör har verkligen varit åt helt fel håll idag..har varit sur/ledsen. Mest tyst under för/eftermiddagen. Inte så himla roligt, men man kan inte vara glad hela tiden? 
Som tur var så rättade det sig när mammi kom hem :) 

Har börjat fått ont i halsen..i en körtel..yey! Gör SÅ jävla ont när jag sväljer. Hoppas verkligen att det är borta tills imorgon! Får sjunga som fan 'imorgon' så att det kanske rättar till sig? 


Trött är man nu, men jag kommer nog inte kunna sova..vaknar jätte många gånger under natten och så vaknar jag huuur trött som helst! :/ Vet verkligen inte vad jag ska göra..är ju inte varmt eller nåt, förutom inatt då var det lite varmt. Hoppas att jag sover bättre inatt för det förstör verkligen min dag. Mina ögon är röda, jag är trött och inte orkar med nåt! :/

Jaja. 

Nu ska jag se på videos, kolla bloggar och sen kaaanske sova :) Godnatt och syns sen ♥♥



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 6 maj 2015 08:30

Det är nu så att jag tog det beslutet igår att jag nu skulle gå vidare till en annan bloggportal. Jag har funderat och funderat i flera veckor nu, månader och beslutat mig att jag måste testa på lite nytt och "gå vidare i livet!"Jag själv är glad för...

Av Elin - 5 maj 2015 19:03


Haft en grym smärta idag, både i rygg och mage. Känns inte alls bra! Varit illamående från och till och väl hemma blev det som värst. Jag kunde knappt äta och jag höll tillslut på att kräkas och bryta ihop... När vi väl skulle äta kallsvettades jag...

Av Elin - 4 maj 2015 21:10


Drygt två dagar till ultraljudet nu. Känns helt underbart, sedan lär jag få vänta ytterliggare veckor innan jag kommer träffa läkaren. Men vi är på väg och jag är så himla glad att ultraljudet är på onsdag, just nu börjar jag tröttna och tappa greppe...

Av Elin - 4 maj 2015 13:51

Har just nu slöjd, dock slutar jag om några minuter bara! Sedan SO till halv fyra, ska allt gå - hoppas på att jag slipper någon läxa nu, fast jag funderar ändå och fortsätta med svenskan då den ska vara klar till torsdag och jag har ingen aning om j...

Av Elin - 4 maj 2015 07:57


Ovido - Quiz & Flashcards