elin-mylife

Direktlänk till inlägg 16 juli 2014

Sämst uppdatering!

Av Elin - 16 juli 2014 20:30

Hej. Förlåt för att jag inte har uppdaterat bloggen med någonting i princip :S Men jag har verkligen inte haft någonting och skriva om. Jag har inte heller haft sån lust att sitta och skriva förutom med alla andra inlägg som jag haft fullt upp med hela dagen..skrivit klart nästan alla norrlandsinlägg och höll på med helgens inlägg nu. Vi ska ju som sagt bort i helgen, åker på lördag och kommer hem antingen måndag eller tisdag. Mamma och pappa var osäkra! :) Men jag kommer uppdaterar er mer om det på lördag innan vi åker osv, lite info osv! :) 

Det har jag gjort i princip hela dagen, suttit vid datorn och haft lite smått kolla på Lukas osv. 


Vi skulle fortsatt målat huset men jag vetofan varför det inte blev av..var ju klockrent väder och allt. Menmen. Pappa var tvungen och sopa väggen osv, vi två fixade mat och allt. Sen sken solen på väggen när vi skulle måla och det är ju inte så bra. Därefter kom Sara, Linus och Dennis hit så vi satt å snacka. Så det får helt enkelt bli imorgon! :) Var sjukt taggad och måla, satt liksom med skitkläder på mig hela dagen. Haha

Får helt enkelt göra samma sak imorrn då, måla och fixa käk med pappa, det står på schemat! ;) Snålt med inlägg imorgon med då, men det rättar sig lite mer när jag åker bort!


Haft toppen humör idag och mått muy bien! Dock är min rygg helt fuckad efter igår. Den värker och värker. Kan inte böja mig framåt för då typ skriker jag och i olika 'possitioner' (miiiisstoooolk  ) så gör det ont med, som att dra axlarna bakåt och att ta huvvet åt höger och lite bakåt gör förjävla ont! 

Hoppas att det här fixar sig snart för liksom imorrse när jag skulle ta ut Lukas i uteburen fick jag typ sätta mig på huk och ta ner han för att jag inte kuna böja mig, nä känns inte alls bra asså. 

Nu ska väl jag fortsätta sitta vid datorn en stund, senare blir det att ta in Luke ♥ :) 


Ha en bra kvääääll! Soooool och myyyyys ♥

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 6 maj 2015 08:30

Det är nu så att jag tog det beslutet igår att jag nu skulle gå vidare till en annan bloggportal. Jag har funderat och funderat i flera veckor nu, månader och beslutat mig att jag måste testa på lite nytt och "gå vidare i livet!"Jag själv är glad för...

Av Elin - 5 maj 2015 19:03


Haft en grym smärta idag, både i rygg och mage. Känns inte alls bra! Varit illamående från och till och väl hemma blev det som värst. Jag kunde knappt äta och jag höll tillslut på att kräkas och bryta ihop... När vi väl skulle äta kallsvettades jag...

Av Elin - 4 maj 2015 21:10


Drygt två dagar till ultraljudet nu. Känns helt underbart, sedan lär jag få vänta ytterliggare veckor innan jag kommer träffa läkaren. Men vi är på väg och jag är så himla glad att ultraljudet är på onsdag, just nu börjar jag tröttna och tappa greppe...

Av Elin - 4 maj 2015 13:51

Har just nu slöjd, dock slutar jag om några minuter bara! Sedan SO till halv fyra, ska allt gå - hoppas på att jag slipper någon läxa nu, fast jag funderar ändå och fortsätta med svenskan då den ska vara klar till torsdag och jag har ingen aning om j...

Av Elin - 4 maj 2015 07:57


Ovido - Quiz & Flashcards