elin-mylife

Direktlänk till inlägg 15 juli 2014

Målat ♥ Skada

Av Elin - 15 juli 2014 21:15

Idag så har vi haft fullt upp alltså! 

Har målat i princip hela dagen och jobbat på. Har faktiskt varit riktigt roligt och inge jobbigt alls! Starten var lite jobbig eftersom att man tänkte 'åh, nu har man just börjat och det här kommer dröja' Men nepp! Nu är en sida av huset klart, tre sidor kvar.. :S Det är snart gjort säg!! Vi var tre pers som jobbade och slet så gick jäkligt bra, vad kan det ha tagit, fyra-fem timmar? Så imorgon ska pappa och jag fortsätta med andra sidan av huset, hoppas att det går lika fort där! Dock är vi bara två då, menmen :) 

Emellan åt så har det regnat så vi har fått tagit pauser då och då och vi har trott att färgen skulle försvinna men icke. Tur asså! Efter att vi målat på i två timmar så åkte vi och åt. Åt kycklingwook och satan vad gott det var!!! Mhm, blev hungrig igen haha. 

Vi vilade lite när vi kom hem och körde på sen igen. :) 
  

För en stund sen duschade jag och tog in lille Lukas <3 Går riktigt bra med honom. Spännande och ta hand om honom, hihi. 

Ska gosa lite med honom imorrn innan jag släpper honom i uteburen, jag släpper ut honom ifall det är fint väder såklart. ;) Men gooosa ska jag göra!!! 


När vi höll på och målade så lyckades jag göra nåt med fingret så fick ont men är nog lite träningsvärk så ja haha. Dock har jag en värre 'skada'..jag skulle göra en bakåtkullerbytta och så failar jag och 'stannar' på huvvet så att nacken knäcks och så strålade det ut i ryggen. Aj aj, fick verkligen jätte ont! Så kunde inta alls stå på ett visst sätt. Det hindrade mig till och göra massa saker, ex jag skulle lägga mig på rygg efter för ondheten men kunde knappt det. Så har fått tagit det lite lungt nu men ändå arbetat.
Det är bättre nu, men ont har jag.. :/


Nu ska jag fortsätta med norrlandsinläggen så att dem blir klara någon gång!! Blir därefter att ta något och käka? Sen bara slaaaaappa! :) Ha en go kväll ♥♥


 
 
natalia

natalia

15 juli 2014 22:34

Trodde att färgen på den ena bilden var brännskador :O

http://nattis98.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 6 maj 2015 08:30

Det är nu så att jag tog det beslutet igår att jag nu skulle gå vidare till en annan bloggportal. Jag har funderat och funderat i flera veckor nu, månader och beslutat mig att jag måste testa på lite nytt och "gå vidare i livet!"Jag själv är glad för...

Av Elin - 5 maj 2015 19:03


Haft en grym smärta idag, både i rygg och mage. Känns inte alls bra! Varit illamående från och till och väl hemma blev det som värst. Jag kunde knappt äta och jag höll tillslut på att kräkas och bryta ihop... När vi väl skulle äta kallsvettades jag...

Av Elin - 4 maj 2015 21:10


Drygt två dagar till ultraljudet nu. Känns helt underbart, sedan lär jag få vänta ytterliggare veckor innan jag kommer träffa läkaren. Men vi är på väg och jag är så himla glad att ultraljudet är på onsdag, just nu börjar jag tröttna och tappa greppe...

Av Elin - 4 maj 2015 13:51

Har just nu slöjd, dock slutar jag om några minuter bara! Sedan SO till halv fyra, ska allt gå - hoppas på att jag slipper någon läxa nu, fast jag funderar ändå och fortsätta med svenskan då den ska vara klar till torsdag och jag har ingen aning om j...

Av Elin - 4 maj 2015 07:57


Ovido - Quiz & Flashcards