elin-mylife

Direktlänk till inlägg 11 juli 2014

Två veckor..

Av Elin - 11 juli 2014 19:54

Om exakt vid två veckor, vid denna tid är vi på väg till norrland och jag är så jävla taggad! Det blir bara närmare, roligare och spännande! :D

Men innan det ska jag ha det röligt med också och inte skynda på dagarna för då är det snart skola igen! Chilla ska jag gö', bada/sola, vara med familjen (kanske åka ut med husvagnen-info kommer i sånna fall!) och måla huset innan det! 
Pust, måla huset ska vi göra i veckan jaa, och jag är inte taggad alls! Hatar och måla hus..suger. Men då kanske man får lite lön ;) Who knows? Haha. Men man får tänka posetivt, alla hjälps åt så då går det nog snabbt!! :)


Idag har man inte gjort så mycket! Varit ute då och då, badat och spelat sims! <3 Haha, fuskade till mig lite pengare för jag ville bo i ett annat hus och han Edward Blom är nog 'rik' på riktigt så kvittar ;) Nä men håller på och fixa huset till dem och allt är just nu så awesome! 

Så nu blir det att ta kvälla framför datorn och bara..ta det lugnt. Eller nåt helt annat!

Jag mår också super bra, min halsont är HELT BORTA och jag är så jäfla glad så att det inte finns!! Slipper det onda nu -Det hjälper allt och sjunga ibland!


Igår fick vi in en mus på vår toa!!! Haha märkte att det var nåt när mamma gick på toa, hon FLÖG UT! HAHAH ni skulle sett henne. Kunde inte sluta skratta!! xD Oh my goosh asså xD Men Sara kom imorse och hjälpte oss så nu är den ute! Tydligen kom äcklet in när vi hade ytterdörren uppe :S 


Imorgon kommer Hanna hit och sover här! Ska bli riktigt kul. Vi ska väl bada och hitta på massa annat sköjsigt! Vet dock inte om vi ska sova ute el inne, nu får du tänka ut det!! :* 

Så någon uppdatering är jag himla osäker på under kvällen, får försöka fixa nåt eller om ni håller ut. Kommer kanske uppdatera innan hon kommer, men har lite grejer och göra innan. Vi får se :) 

Ha en bra kväll nu! ♥:*


 


Ser helt cp ut på bilden xD

 
 
natalia

natalia

13 juli 2014 13:29

Så fin bild på dig :D

http://nattis98.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 6 maj 2015 08:30

Det är nu så att jag tog det beslutet igår att jag nu skulle gå vidare till en annan bloggportal. Jag har funderat och funderat i flera veckor nu, månader och beslutat mig att jag måste testa på lite nytt och "gå vidare i livet!"Jag själv är glad för...

Av Elin - 5 maj 2015 19:03


Haft en grym smärta idag, både i rygg och mage. Känns inte alls bra! Varit illamående från och till och väl hemma blev det som värst. Jag kunde knappt äta och jag höll tillslut på att kräkas och bryta ihop... När vi väl skulle äta kallsvettades jag...

Av Elin - 4 maj 2015 21:10


Drygt två dagar till ultraljudet nu. Känns helt underbart, sedan lär jag få vänta ytterliggare veckor innan jag kommer träffa läkaren. Men vi är på väg och jag är så himla glad att ultraljudet är på onsdag, just nu börjar jag tröttna och tappa greppe...

Av Elin - 4 maj 2015 13:51

Har just nu slöjd, dock slutar jag om några minuter bara! Sedan SO till halv fyra, ska allt gå - hoppas på att jag slipper någon läxa nu, fast jag funderar ändå och fortsätta med svenskan då den ska vara klar till torsdag och jag har ingen aning om j...

Av Elin - 4 maj 2015 07:57


Ovido - Quiz & Flashcards