elin-mylife

Direktlänk till inlägg 4 juli 2014

Snygg kille ♥ Grillat

Av Elin - 4 juli 2014 22:31

Har varit borta nu under kvällen och haft det rikitgt trevligt! :) Även sett en snygg kille, dock är han nog gammal för mig haha.   

Varit hos min brossa och hans tjej, de bjöd på grillat och därefter en rabarber och vitchokladpaj. Allt var riktigt gott men jag blev så mätt hahah! Men kvällen blev rikitgt lyckad och nu är jag sjukt trött så det får bli att gå å lägga sig strax!!

Vi satt annars mest och prata där, inte så intressant kanske. 

     


Annars idag har jag tagit det lugnt. Tittat på film med Ida's kille -The ring såg vi! Den var bra   Det är en skräckfilm så dem som inte gillar skräck, kolla inte. Dock var den inte läskig, mest spännande! 

Vad den handlar om: Människor dör på konstiga sätt, sju dagar efter att ha sett ett videoband med en förbannelse över sig. Journalisten Rachel Kellers (Naomi Watts) systerdotter är en av de som dött och Rachels syster förmår henne att rota i vad som kan ha hänt. Detta leder Rachel till videon. Även hon ser den och drabbas av förbannelsen. Med hjälp av sin före detta pojkvän börjar hon utreda videons gåta med en frenesi som stegras när även Rachels son – som även varit mycket nära sin dödade kusin och ritat underliga teckningar sedan tiden runt hennes död – av misstag ser på videon

Fakta ifrån: http://sv.wikipedia.org/wiki/The_Ring_(film)



Har också tvättat håret å spelat monopol.


Imorgon ska jag försöka gå på en promenad och hittar väl på nåt annat med..börjar få ont i halsen för Mamma har nåt, så jag hoppas inte att jag blir sjuk..det är nog det sista jag önskar! Pust. 

Har också äckligt ont i magen igen och den här gången vet jag VERKLIGEN inte varför. Mådde illa förut med, vad är det med mig? 

Ska snabb-kolla lite bloggar, därefter borsta mina tänder och sova..ZZzzZZzz..godnatt!♥ Hoppas att ni hade en fin och bra dag?

 
 
Ingen bild

natalia

4 juli 2014 23:48

Gud vad fin i håret du e!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 6 maj 2015 08:30

Det är nu så att jag tog det beslutet igår att jag nu skulle gå vidare till en annan bloggportal. Jag har funderat och funderat i flera veckor nu, månader och beslutat mig att jag måste testa på lite nytt och "gå vidare i livet!"Jag själv är glad för...

Av Elin - 5 maj 2015 19:03


Haft en grym smärta idag, både i rygg och mage. Känns inte alls bra! Varit illamående från och till och väl hemma blev det som värst. Jag kunde knappt äta och jag höll tillslut på att kräkas och bryta ihop... När vi väl skulle äta kallsvettades jag...

Av Elin - 4 maj 2015 21:10


Drygt två dagar till ultraljudet nu. Känns helt underbart, sedan lär jag få vänta ytterliggare veckor innan jag kommer träffa läkaren. Men vi är på väg och jag är så himla glad att ultraljudet är på onsdag, just nu börjar jag tröttna och tappa greppe...

Av Elin - 4 maj 2015 13:51

Har just nu slöjd, dock slutar jag om några minuter bara! Sedan SO till halv fyra, ska allt gå - hoppas på att jag slipper någon läxa nu, fast jag funderar ändå och fortsätta med svenskan då den ska vara klar till torsdag och jag har ingen aning om j...

Av Elin - 4 maj 2015 07:57


Ovido - Quiz & Flashcards