elin-mylife

Direktlänk till inlägg 3 juli 2014

Tack fint folk! ♥

Av Elin - 3 juli 2014 23:45

Jag vill börja det här inlägget med att tacka alla som läste inlägget som jag skrev igår och för alla fina kommentarer!♥ Det värmde verkligen i hjärtat!

Jag har tänkt mycket på det som hen skrev och inlägget jag skrev igår. Jag känner mig sjukt glad över att jag verkligen skrev ut det på bloggen och allt jag tänkte på så att ingen annan ska utsättas för något! Jag känner mig nu mycket tryggare efter att jag skrev inlägget och på nåt sätt modigare och speciellt när jag får höra bra saker från er.♥ Nu förstår ni kanske varför jag också vill bli polis? 

Jag tycker verkligen att det är RÄTT och skriva ut något sånt här, även om det bara har hänt en själv! Det kan hända andra!

Man får inte bara tänka på sig själv utom man måste titta ut och se andra, för om man inte tar tag i saker och varnar då kan det bara fortsätta och fortsätta och folk gör misstag! Så snälla gör det! Gör det för alla andras skull och hjälp alla människor <3

Jag tror att nästa person som får det som hen skrev och kanske läste mitt inlägg skulle uppskatta det jävligt mycket -så hjälp människor! ♥


Jag känner mig riktigt pigg och glad! Både saker som jag skrivit, lärt mig och MASSA mer. Om jag inte skrivit det som jag skrev igår skulle jag mått mycket sämre idag men jag gjorde det och mår fint! :) 

Dock så fick jag virus på min dator idag och jag trodde verkligen att jorden skulle gå under! Jag var rädd för att jag inte skulle kunna blogga så jag bröt verkligen ihop, frös å låg och skakade! Det var verkligen ingen rolig situation..jag kunde inte äta och jag grät när vi satt och åt. Men som tur är har man en jävligt underbar syster som kan med datorer. Hon fixade allt och skannade datorn. Hon vet inte hur jävla mycket jag älskar henne och att jag just nu skulle kunna ge en miljon till henne. Så känner jag just nu..♥♥ Fyfan syrran. Du är bäst!!! Pepparpeppar nu hoppas vi att du håller dator!!!♥

Tidigare av dagen har varit bra. Inte gjort nåt särskilt! 

Målade naglarna med det nya nagellacket, korallfärgen, det blev super snyggt! Oh my gosh alltså!   


Imorgon hoppas jag på fint väder (som det blev nu på kvällen), då ska jag dra iväg på en promenad och senare på kvällen ska vi till brosan och grilla! Jippi! Sjukt mysigt. Får då bli och ha på sig sin nya skjorta och byxor, bild på det kanske kommer   

Snart sova..godnatt! ♥ Ta hand om varandra 




 
 
natalia

natalia

4 juli 2014 10:39

Kul att din syster hjälper dig med sånt ;) Själv har jag brossan som hjälper mig ;).. Då jag själv inte kan de där med datorer. Hoppas ni har fint väder. Här är det as fint!

http://nattis98.bloggplatsen.se

 
natalia

natalia

4 juli 2014 17:40

Sv. Snällt av dig att ställa upp med frågor. :)

http://nattis98.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 6 maj 2015 08:30

Det är nu så att jag tog det beslutet igår att jag nu skulle gå vidare till en annan bloggportal. Jag har funderat och funderat i flera veckor nu, månader och beslutat mig att jag måste testa på lite nytt och "gå vidare i livet!"Jag själv är glad för...

Av Elin - 5 maj 2015 19:03


Haft en grym smärta idag, både i rygg och mage. Känns inte alls bra! Varit illamående från och till och väl hemma blev det som värst. Jag kunde knappt äta och jag höll tillslut på att kräkas och bryta ihop... När vi väl skulle äta kallsvettades jag...

Av Elin - 4 maj 2015 21:10


Drygt två dagar till ultraljudet nu. Känns helt underbart, sedan lär jag få vänta ytterliggare veckor innan jag kommer träffa läkaren. Men vi är på väg och jag är så himla glad att ultraljudet är på onsdag, just nu börjar jag tröttna och tappa greppe...

Av Elin - 4 maj 2015 13:51

Har just nu slöjd, dock slutar jag om några minuter bara! Sedan SO till halv fyra, ska allt gå - hoppas på att jag slipper någon läxa nu, fast jag funderar ändå och fortsätta med svenskan då den ska vara klar till torsdag och jag har ingen aning om j...

Av Elin - 4 maj 2015 07:57


Skapa flashcards