elin-mylife

Direktlänk till inlägg 2 juli 2014

Åska ♥ Vänner

Av Elin - 2 juli 2014 18:12

Vilken helvetes natt jag haft..har knappt kunnat sova någonting för magen! Vände och vred mig hela natten..tror nästan att jag sov två timmar, under dem två timmarna sov jag också bra. Skönt det! Men jävligt trött kan man säga. Gick upp på dirren när jag vaknade. Åt frukost och dammsög lite, fixade mig osv. 

Därefter kom Jonna och Alice    Vi hade det RIKTIGT kul! Visade dem runt osv, flamsade framför datorn och höll på. Hahah! Fikade och hoppade studsmatta. 

De var tvugna och åka lite tidigt för Jonna skulle på fotbollsträning men det gjorde ingenting. Glad att jag fick se dem iaf   

Vi sa också att vi skulle ses nåt mer tag och det hoppas jag verkligen för den här dagen kan man inte glömma. Är så glad att jag börjar få vänner som jag verkligen kan berätta saker för och detsamma med dem. Den känslan är jävligt skön efter att man haft svårt med vänner <3

Nästa gång kanske vi är hos Alice el tältar. Super kul i sådana fall! 


Kikat lite när Ida spelat sims. Nu har jag jävligt ont i huvudet så vet inte vad jag ska hitta på. Kan inte lägga mig för då får jag det svårare med och sova ikväll...ska nog försöka redigera en video så att jag inte glömmer bort det osv innan norrland. 


Vilket konstigt väder det har varit idag. Lite skrämmande faktiskt! Under förmiddagen var det super fint, varmt. Sen när Jonna och Alice kom började det regna och åska som FAN! Fy! Nu är det bra igen. Sjukt med vädret asså...


Imorgon är det torsdag. Vad ska man hitta på..? Jag vet i alla fall att det blir en inspelning av en video för jag är ensam en liten stund under eftermiddagen. (Ifall inte någon blir 'sjuk' -.-) Spännande va?

Ha en bra kväll! ♥


 
 
natalia

natalia

2 juli 2014 23:33

Kolla upp de där med magen!!

http://nattis98.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 6 maj 2015 08:30

Det är nu så att jag tog det beslutet igår att jag nu skulle gå vidare till en annan bloggportal. Jag har funderat och funderat i flera veckor nu, månader och beslutat mig att jag måste testa på lite nytt och "gå vidare i livet!"Jag själv är glad för...

Av Elin - 5 maj 2015 19:03


Haft en grym smärta idag, både i rygg och mage. Känns inte alls bra! Varit illamående från och till och väl hemma blev det som värst. Jag kunde knappt äta och jag höll tillslut på att kräkas och bryta ihop... När vi väl skulle äta kallsvettades jag...

Av Elin - 4 maj 2015 21:10


Drygt två dagar till ultraljudet nu. Känns helt underbart, sedan lär jag få vänta ytterliggare veckor innan jag kommer träffa läkaren. Men vi är på väg och jag är så himla glad att ultraljudet är på onsdag, just nu börjar jag tröttna och tappa greppe...

Av Elin - 4 maj 2015 13:51

Har just nu slöjd, dock slutar jag om några minuter bara! Sedan SO till halv fyra, ska allt gå - hoppas på att jag slipper någon läxa nu, fast jag funderar ändå och fortsätta med svenskan då den ska vara klar till torsdag och jag har ingen aning om j...

Av Elin - 4 maj 2015 07:57


Skapa flashcards