elin-mylife

Direktlänk till inlägg 28 juni 2014

Rolig sak + hemlisen

Av Elin - 28 juni 2014 00:00

Nu tänkte jag berätta två spännande saker! Dem är jag sjuuukt glada över och ja, verkligen jätte roligt!!<3


Den roliga saken är att nästan helg så ska Ida åka och hämta sin kanin (hon skulle egentligen haft två men det blev inte så för att det blev två hanar och dem går inte bra ihop.) Det kommer i alla fall bli super roligt! Till och med jag kommer få ta hand om dem när Ida ska bort till sin kille. Riktigt spännande!!    Ida och pappa hämtade en kaninbur igår och den var sjukt söt. Åh vill bara ha hem kaninen nu så att jag kan gooosa  med den! Kommer nog säkert komma upp bild på kaninen. Skriver 'kaninen' nu för jag vet inte vad Ida vill att den ska heta.   

Aa men det är iaf en hel vecka kvar. Riktigt roligt!<3



Den andra saken (hemlisen), som är dubbelt så roligare är att Hanna smsade mig igår och frågade om jag ville med till Liseberg med hennes familj!!!   Jag typ dog och fangirlade hela kvällen igår! Var osäker på och fråga mamma å pappa igår så var as nervös men de (mamma alltså, haha) sa jaaa. (Skojade också med Hanna ^^) If you know what I mean    

Vi ska åka dit i Augusti så det är ju ett tag kvar, men kan hålla ut  Dock visste dem inte om vi skulle åka hem sent på kvällen eller stanna en dag. Haha allt är inte helt bestämt som ni kanske märker men det är ju liksom en och en halv/två månad(er) kvar så tid har dem!! 

Satt och kollade på videos från liseberg och på lisebergs hemsida osv. Skrev med Hanna och båda dog!!! 

Åh det är så awesome...! Är taggad till HUUUUUUUUUNDRA! ♥ Det här kommer ändå bli bästa sommaren på länge..♥


Godnatt! ♥

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 6 maj 2015 08:30

Det är nu så att jag tog det beslutet igår att jag nu skulle gå vidare till en annan bloggportal. Jag har funderat och funderat i flera veckor nu, månader och beslutat mig att jag måste testa på lite nytt och "gå vidare i livet!"Jag själv är glad för...

Av Elin - 5 maj 2015 19:03


Haft en grym smärta idag, både i rygg och mage. Känns inte alls bra! Varit illamående från och till och väl hemma blev det som värst. Jag kunde knappt äta och jag höll tillslut på att kräkas och bryta ihop... När vi väl skulle äta kallsvettades jag...

Av Elin - 4 maj 2015 21:10


Drygt två dagar till ultraljudet nu. Känns helt underbart, sedan lär jag få vänta ytterliggare veckor innan jag kommer träffa läkaren. Men vi är på väg och jag är så himla glad att ultraljudet är på onsdag, just nu börjar jag tröttna och tappa greppe...

Av Elin - 4 maj 2015 13:51

Har just nu slöjd, dock slutar jag om några minuter bara! Sedan SO till halv fyra, ska allt gå - hoppas på att jag slipper någon läxa nu, fast jag funderar ändå och fortsätta med svenskan då den ska vara klar till torsdag och jag har ingen aning om j...

Av Elin - 4 maj 2015 07:57


Ovido - Quiz & Flashcards