elin-mylife

Direktlänk till inlägg 27 juni 2014

Norrlands snack!

Av Elin - 27 juni 2014 11:17

Hahah, sitter redan och tänker på vad jag ska göra för inlägg när jag är borta! Svårt eftersom att jag ska vara borta en hel vecka men tänkte att jag nog lägger upp ett inlägg minst en gång per dag. Sen ifall jag kommer på mer så får jag 'dela' ut dem på vissa dagar   

Hittills har jag kommit på tre, en video är med på det med.   Vet dock inte om det blir fler videos, vi får se och ni kan ju kommentera ifall ni vill ha någon speciell video eller nåt speciellt inlägg! Skulle verkligen hjälpa!!


Som sagt. Kanske ska prata lite mer om när vi ska åka osv. 

Vi ska ju åka till norrlan och vi åker vecka 29 och det är vecka 26 nu. Ungefär tre veckor kvar! Dock var pappa osäker om vi skulle åka den helgen vecka 29 för mina kusin, farbror och hans fru skulle tydligen vara där lite längre. Men ni får självklart uppdaterat mer om det längre fram. Vi ska också vara där i en vecka. 

Har ingen aning heller vad vi ska göra där uppe. Sola, bada, shoppa och ha det jävligt awesome!!!   Riktigt taggad är jag! ♥

Hanna ska också med och det är bara ett PLUS. Nu slipper jag sitta där i ett litet hörn själv, för nu kan vi sitta tillsammans i ett litet hörn xD Haha nä skojade bara! Men jag har en i min ålder nu och vi kan hitta på allt möjligt tillsammans. 

Dock känns det konstigt att inte 'vara' med familjen på samma sätt som jag brukar vara. Men dem sa att de förstår och att det är bra för mig också! Fast självklart kommer jag vara med DOM också!! ♥


Nu blev det VIMSIGT. Kram ♥


 
 
natalia

natalia

28 juni 2014 00:35

Video på ditt rum skulle va kul :)

http://nattis98.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 6 maj 2015 08:30

Det är nu så att jag tog det beslutet igår att jag nu skulle gå vidare till en annan bloggportal. Jag har funderat och funderat i flera veckor nu, månader och beslutat mig att jag måste testa på lite nytt och "gå vidare i livet!"Jag själv är glad för...

Av Elin - 5 maj 2015 19:03


Haft en grym smärta idag, både i rygg och mage. Känns inte alls bra! Varit illamående från och till och väl hemma blev det som värst. Jag kunde knappt äta och jag höll tillslut på att kräkas och bryta ihop... När vi väl skulle äta kallsvettades jag...

Av Elin - 4 maj 2015 21:10


Drygt två dagar till ultraljudet nu. Känns helt underbart, sedan lär jag få vänta ytterliggare veckor innan jag kommer träffa läkaren. Men vi är på väg och jag är så himla glad att ultraljudet är på onsdag, just nu börjar jag tröttna och tappa greppe...

Av Elin - 4 maj 2015 13:51

Har just nu slöjd, dock slutar jag om några minuter bara! Sedan SO till halv fyra, ska allt gå - hoppas på att jag slipper någon läxa nu, fast jag funderar ändå och fortsätta med svenskan då den ska vara klar till torsdag och jag har ingen aning om j...

Av Elin - 4 maj 2015 07:57


Ovido - Quiz & Flashcards