elin-mylife

Direktlänk till inlägg 26 juni 2014

Så jävla besviken...

Av Elin - 26 juni 2014 21:45

Idag har man haft en städdag. Städat rummet från topp till tå så nu är det rent och snyggt! Och jag blev faktiskt jävligt nöjd, haha.  

Lyssnat på musik hela dagen. Både glad och ledsen. 

Varit glad hela dagen och mått jätte bra tills 'slutet' av eftermiddagen, då kom jag tänka på att Sara ringde igår och var as sur..frågade om nåt hänt för att få upp hennes humör och 'hjälpa' henne men istället fick man tillbaka: ''SUCK NÄ INGET!   '' Och som att hon skickade all skuld på MIG.

Blev jätte besviken och sjukt ledsen så jag ville bara lägga på!    men istället försökte jag prata klart med normal röst,för att inte bryta ihop.. 

Satt och tänkte på det hela 'slutet' av eftermiddagen. Var så ledsen och förbannad! Tänkte på allt då. Blev så jävla deppig TACK vare henne, och jag som lyckats hålla mig ifrån allt sorligt och mått jätte bra! Inom mig fick jag känslor av att hon tryckte ner mig så jag började lyssna på musik som jag egentligen inte ska lyssna på. Mådde jätte dåligt, önskade att jag bara kom bort just då!

Mamma kom in efter en stund. Hon frågade om jag ville med på en promenad och för säkerhetsskull frågade jag vilka som skulle med, Sara och Dennis sa hon. Jag sa nej, jag ska gå sen, ensam! 

Fatta hur dåligt jag mådde, jag ville inte ens träffa henne! Gick inte ut ur rummet förens dem gått. Sen gick jag på en promenad med musik i öronen och för att få bort tankarna. Det gick helt okej och en stund efter jag gått så höll tårarna på och bryta sig igenom. Gick en helt annan väg för att slippa möta henne. 

Slängde mig i duschen efter jag kom hem och målade naglarna. När jag skulle måla dem så blev allt fel, inget blev bra ALLS! Försökte också måla med mönsterpennan men det gick ju åt skogen så tog bort det och målade om själva naglacket och sket i mönster.

Blev på bättre humör nu under kvällen och fick äntligen vara glad och skrattade! 

Dock är humöret sådär nu. Pappa är sjukt sur också så jag är trött på allt, vill bara härifrån. Komma till nåt ställe där bara glada personer finns.. 


Fick sjukt ont i magen när jag gick och sen när jag satt i soffan. Kunde inte sitta still!   


Hoppas på en bättre dag imorgon. Men man vet ju aldrig..


Hanna och jag håller också på och skriver om en jävligt rolig sak så nu ska jag gå och prata med mamma å pappa!<3 Det får ni veta någon annan dag, om det blir av såklart!

Ha en bra kväll nu ♥♥



 
 
natalia

natalia

26 juni 2014 22:27

Spännande att vi ska få reda på nått ;)

http://nattis98.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 6 maj 2015 08:30

Det är nu så att jag tog det beslutet igår att jag nu skulle gå vidare till en annan bloggportal. Jag har funderat och funderat i flera veckor nu, månader och beslutat mig att jag måste testa på lite nytt och "gå vidare i livet!"Jag själv är glad för...

Av Elin - 5 maj 2015 19:03


Haft en grym smärta idag, både i rygg och mage. Känns inte alls bra! Varit illamående från och till och väl hemma blev det som värst. Jag kunde knappt äta och jag höll tillslut på att kräkas och bryta ihop... När vi väl skulle äta kallsvettades jag...

Av Elin - 4 maj 2015 21:10


Drygt två dagar till ultraljudet nu. Känns helt underbart, sedan lär jag få vänta ytterliggare veckor innan jag kommer träffa läkaren. Men vi är på väg och jag är så himla glad att ultraljudet är på onsdag, just nu börjar jag tröttna och tappa greppe...

Av Elin - 4 maj 2015 13:51

Har just nu slöjd, dock slutar jag om några minuter bara! Sedan SO till halv fyra, ska allt gå - hoppas på att jag slipper någon läxa nu, fast jag funderar ändå och fortsätta med svenskan då den ska vara klar till torsdag och jag har ingen aning om j...

Av Elin - 4 maj 2015 07:57


Ovido - Quiz & Flashcards