elin-mylife

Direktlänk till inlägg 24 juni 2014

Drömprat och med barn!?

Av Elin - 24 juni 2014 14:15

Sitter i mitt rum, i min fåtölj och är riktigt glad! :) Blev dagens blogg på Natalias blogg och jag vill tacka dig super duper mycket! Så sött av dig <3

Men tacktack!


Har så svidande ögon. Wä. Känns som att jag har tagit värsta citronen i ögonen, blandat med salt. Haha!  

Lite trött också men jag har MYCKET energi i mig så det ska allt bli promenad med Sara och Dennis sen. (Hoppas att det inte börjar regna!!!) 

Magen hoppar, har ont då och då. Men helt okej nu -fick värsta smärtan vid sidan i magen förut så kändes som att någon tryckte in en yxa.    Annars i helhet mår jag super!   


Har haft sjukt många drömmar inatt! En som jag inte kommer ihåg. Första var att jag var hos Hanna och hennes mamma kastade ut henne från huset så hon fick inte bo där mer xD så vi tog med oss filtar och flyttade Därefter var hennes hus vitt och vitt inuti istället och de hade gjort om as mycket!

Ida och Sara kom plötsligt och så sa Ida att vi skulle sälja Trisse och jag blev sjukt ledsen. Så tydligen var jag as mätt (orkade knappt springa upp för en trappa) och skulle springa ifrån dem xD (Det läskiga var också att i min kropp så kändes det som att jag var as mätt) Nästa dröm var att jag var i nåt hus, vet inte alls vems. Jag hittade värsta skåpet med grejerna som jag rörde, liksom jag rörde ALLT! (Marddröm) -Tillslut hör jag fotsteg i huset och springer in i på toaletten som är där. Fotstegen kommer närmare (och jag får panik på riktigt). Öppnar ett fönster och ska hoppa, var säkert tre meter ner. Vänder mig om, tittar mot handtaget. Vänder mig mot fönstret och där sitter nåt jävligt läskigt! Så vaknar till och blir livrädd, haha. 

Sista drömmen är att det är vinter. Jag är med Sara, Linus och Dennis. En plogbil kommer förbi och plogar (You don't say?!) och det är en aaaaas snygg kille..han följer med oss till Sara å dem (lite random). Helt plötsligt kommer Ida så Sara, jag och Ida sätter oss ner. Eller ja, jag drar ner jackan för jag vill inte bli blött så jag typ ställer mig framåtlutad så jag faceplant(ar) i backen och blir medvetslöt    så han snygga killen kommer fram som helt plötsligt blivit en as läskig gubbe o,o. Han tar fram en bok (ur sin ficka?!?!) och där är olika former på huvuden och texter vid formerna. T.ex om man hade ett runt huvud så är den bra på de å de eller snäll. Haha. 

Sen helt random kommer mamma (jag har vaknat till) att i en film så är det häxorna som gjort det och det. XD Och Ida säger: Du skulle ju inte säga!! 

Sen kommer farfar och vi alla är hemma hos oss då. Jag typ går och spyr å hostar på toan lite random haha och ingen märker av det.
Väldigt bra drömmar haha. :P Tjaaa, vad man drömmer om inatt då?   


På förmiddagen följde jag med Sara och Dennis till affären istället för och bara sitta hemma å lata sig!   

Vi hade bara liiiiite otur! Först så fuckade scanern ur så det gick ej och scana! -.- så vi var tvugna och leta efter en som jobbade där men fanns ju fan ingen så vi fick gå till kassorna och be om hjälp. Det dröjde ju en liten stund så vi handlade sålänge. Hon i kassan kom tillbaka och sa att vi skulle gå till blabla var det nu var så kunde de fixa det. Så jag tog hand om Dennis medan hon var borta och fixade det! Det tog en jävla lång stund, säkert tjugo minuter...men med Dennig gick det bra! Vi gick och luktade på parfymer haha, blommor och lite makeupskit. 

Han försökte gå ur vagnen två-tre gånger och jag bah; neeej!! Såg nog också lite konstigt ut att jag hade ett barn xD Folk typ glodde på mig as mycket!! Visst vettu, jag är fjorton och ligger med en kille, blir gravid och behåller barnet. Nää skulle inte tro det -lite vett i huvvet har jag!   


Tillslut kom Sara och hon var irriterad och orolig för att de som skulle hjälpa henne sega sig jätte mkt och var mycket folk.. 


Ska på en promenad vid fem halv sex. Får se vad som hittas på innan det. Ha en bra dag! ♥

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 6 maj 2015 08:30

Det är nu så att jag tog det beslutet igår att jag nu skulle gå vidare till en annan bloggportal. Jag har funderat och funderat i flera veckor nu, månader och beslutat mig att jag måste testa på lite nytt och "gå vidare i livet!"Jag själv är glad för...

Av Elin - 5 maj 2015 19:03


Haft en grym smärta idag, både i rygg och mage. Känns inte alls bra! Varit illamående från och till och väl hemma blev det som värst. Jag kunde knappt äta och jag höll tillslut på att kräkas och bryta ihop... När vi väl skulle äta kallsvettades jag...

Av Elin - 4 maj 2015 21:10


Drygt två dagar till ultraljudet nu. Känns helt underbart, sedan lär jag få vänta ytterliggare veckor innan jag kommer träffa läkaren. Men vi är på väg och jag är så himla glad att ultraljudet är på onsdag, just nu börjar jag tröttna och tappa greppe...

Av Elin - 4 maj 2015 13:51

Har just nu slöjd, dock slutar jag om några minuter bara! Sedan SO till halv fyra, ska allt gå - hoppas på att jag slipper någon läxa nu, fast jag funderar ändå och fortsätta med svenskan då den ska vara klar till torsdag och jag har ingen aning om j...

Av Elin - 4 maj 2015 07:57


Skapa flashcards