elin-mylife

Direktlänk till inlägg 13 juni 2014

Mycket gladare ♥ Planer

Av Elin - 13 juni 2014 23:30

Är på bättre humör nu än imorse och igår! Har iprincip haft kompisar och skriva med hela dan så sluppit tänka osv. Jag har trott att ingen skulle bry sig om hur jag mår, men jag har helt fel! Dom finns där, speciellt en, en som alltid finns och som jag skriver med nu! Hon får mig jämt på gott humör och speciellt när jag mår dåligt. ♥

Vi sitter och planerar en sak som vi nog ska göra på måndag, spännande! Tänker inte berätta nu, gör det närmare när allt är helt planerat och klart. Kommer iaf bli grymt! Sen får man också tänka på andra saker och släppa taget på ännu mer.


Lyssnat på musik hela dagen har jag gjort, på förmiddags till eftermiddagskvisten lyssnade jag på 'trycka ner' dig musik men senare mot kvällningen insåg jag att jag inte kunde hålla på så här så jag lyssnade och sjöng på en glad låt! Otroligt jävla bra! ♥

Annars idag så har jag bara tagit det lugnt, inte gjort ett skit känns det som..kollat på videos och datorn princip hela dagen. Tagit bort döda blad från blommorna och innan maten gick jag och Trisse iväg på en promenad, bara för och få komma ut! Var riktigt skönt! 

Nu på kvällen så hjälpte mamma mig med lite banor på ett spel, vi kollade på roliga videos osså.

Satte mig också ner och förut å åt, fick i mig lite glass. Jag och maten går inte alls bra ihop just nu så jag äter bara lite lätt, dock sällan. Men jag orkar verkligen inte äta, usch.   


Imorgon är det en ny dag, nya möjligheter. Vet inte ett dugg vad jag ska hitta på, beror också på vädret! Nåt blir det i alla fall. Funderar på och filma en video, bada, promenad, nåt sånt.   


Nu ska jag sluta babbla på! Ska sitta en liten stund till vid the computer och lyssna på musik. Sen kika på nån video. 

Ha en bra natt och sov gott ♥


 
 
Hanna

Hanna

14 juni 2014 12:26

<3

http://nattstad.se/novembertjej

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 6 maj 2015 08:30

Det är nu så att jag tog det beslutet igår att jag nu skulle gå vidare till en annan bloggportal. Jag har funderat och funderat i flera veckor nu, månader och beslutat mig att jag måste testa på lite nytt och "gå vidare i livet!"Jag själv är glad för...

Av Elin - 5 maj 2015 19:03


Haft en grym smärta idag, både i rygg och mage. Känns inte alls bra! Varit illamående från och till och väl hemma blev det som värst. Jag kunde knappt äta och jag höll tillslut på att kräkas och bryta ihop... När vi väl skulle äta kallsvettades jag...

Av Elin - 4 maj 2015 21:10


Drygt två dagar till ultraljudet nu. Känns helt underbart, sedan lär jag få vänta ytterliggare veckor innan jag kommer träffa läkaren. Men vi är på väg och jag är så himla glad att ultraljudet är på onsdag, just nu börjar jag tröttna och tappa greppe...

Av Elin - 4 maj 2015 13:51

Har just nu slöjd, dock slutar jag om några minuter bara! Sedan SO till halv fyra, ska allt gå - hoppas på att jag slipper någon läxa nu, fast jag funderar ändå och fortsätta med svenskan då den ska vara klar till torsdag och jag har ingen aning om j...

Av Elin - 4 maj 2015 07:57


Ovido - Quiz & Flashcards