elin-mylife

Direktlänk till inlägg 11 juni 2014

Vet inte..

Av Elin - 11 juni 2014 21:00

Jag vet inte om jag ska vara glad eller ledsen. Vet inte om jag ska skratta eller gråta.. en klump i halsen och i magen är inom mig. Efter att jag längtat efter sommarlov i flera månader kännns det inte kul längre. Jag vill tillbaka! Till dig.. Saknar dig just nu så mycket, mina tårar rinner. Att få se dig nu sista gången på nio veckor, på din moppe, din sista blick emot mig.     Det här kommer inte gå! Önskar att du just nu var här, tillsammans, i min famn..<3 


Idag var det sista dagen för mig i skolan. Engentligen imorgon men då ska Ida som sagt ha studenten så jag fick ta sommarlov en dag tidigare! Hade en bra avslutningsdag, dock sög vädret totalt. På förmiddagen hade vi tipspromenad (jag, Alice och Amanda gick) och vi gick i regn i över en timma!!! Fyfan kan jag ju säga, det var inte alls roligt. Menmen, det är över nu och det känns ju skönt :) Vi kollade också på en sommarshow efter lunchen och den var faktiskt bra! Bättre än jag tänkte mig och jag är nöjd så, om Elin är nöjd så var det bra!   

När det var slut så gick jag upp till klassrummet, väntade på att läraren skulle komma och.. hon kom med mitt betyg!! Jag sken upp som en sol och blev alldeles super glad!! Kramade om henne och önskade henne en trevlig sommar! Failade dock lite när jag skulle prata xD så där fick man en rolig stund, haha. 

När jag kom hem gick jag till mitt rum, satte på musik och öppnade betyget med skakiga händer..har aldrig varit så nöjd med ett betyg! Jag blev så glad så jag fick lite glädjetårar   Så har i princip kollat på det hela dagen! Oh my gosh asså!! Mamma och pappa var sjukt glada för min skull också. Känns riktigtriktigt skönt!


Annars idag så har jag hjälpt mamma å pappa med och trimmat tomten. (Duktig)  Sen städat toan och mitt rum! Möbelerade också mitt rum, lite granna. Så förhoppningsvis så är jag nöjd nu ett tag, tihiih

Lyssnat på musik hela dagen efter skolan, tänkt på han och nu får jag äntligen ta det lugnt! Ska inte göra ett skit nu ikväll mer än att ställa klockan på halv sex, yes..säger imorgon varför jag går upp så tidigt 


Imorgon blir det fira Ida på studenten, iprincip hela dagen, så blir nog ett inlägg sent imorgon kväll! Ha en bra dag med glatt humör och gött fölk! Kommer nog upp bilder med. Smile för det! 


Mår inte så bra tydligen. Känner mig bra osv men jag äter inte! Imorse LYCKADES jag få i mig en macka men höll ärligt på och spy. Brukar aldrig tycka dåligt om frukost, jag älskade det förut men nu vet jag inte. Lyckades också få i mig en glass i skolan för läraren bjöd, men lunchen efter det, nej. Mådde så illa och så fort jag såg maten så bara: 'nej' och gick ur kön. Åt lite när jag kom hem, dock kom mättnadskänslan nästan på direkten! Maten senare fick jag knappt i mig, sa det till mamma att jag inte kunde äta. Fick i alla fall i mig en halv kotlett och lite ris.. 


Nu ska jag dra mig. Ha en bra kväll! ♥


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 6 maj 2015 08:30

Det är nu så att jag tog det beslutet igår att jag nu skulle gå vidare till en annan bloggportal. Jag har funderat och funderat i flera veckor nu, månader och beslutat mig att jag måste testa på lite nytt och "gå vidare i livet!"Jag själv är glad för...

Av Elin - 5 maj 2015 19:03


Haft en grym smärta idag, både i rygg och mage. Känns inte alls bra! Varit illamående från och till och väl hemma blev det som värst. Jag kunde knappt äta och jag höll tillslut på att kräkas och bryta ihop... När vi väl skulle äta kallsvettades jag...

Av Elin - 4 maj 2015 21:10


Drygt två dagar till ultraljudet nu. Känns helt underbart, sedan lär jag få vänta ytterliggare veckor innan jag kommer träffa läkaren. Men vi är på väg och jag är så himla glad att ultraljudet är på onsdag, just nu börjar jag tröttna och tappa greppe...

Av Elin - 4 maj 2015 13:51

Har just nu slöjd, dock slutar jag om några minuter bara! Sedan SO till halv fyra, ska allt gå - hoppas på att jag slipper någon läxa nu, fast jag funderar ändå och fortsätta med svenskan då den ska vara klar till torsdag och jag har ingen aning om j...

Av Elin - 4 maj 2015 07:57


Ovido - Quiz & Flashcards