elin-mylife

Direktlänk till inlägg 10 juni 2014

Golf ♥ Thai

Av Elin - 10 juni 2014 18:00

Vilken varm och solig dag! Jag smälter nästan bort i solen, nä men det är riktigt varmt. Är riktigt glad för värmen å solen låter kanske som att jag klagar, haha men nej :)) Älskar det och sommaren är här nu! <3 

Hörde att det skulle bli regn imorgon, känner just nu att det kan sticka..men hellre regn imorgon än på torsdag!


Fan vad bra jag mår idag! Är på topphumör.    Har också varit en bra dag och den fortsätter väl likaså. 


Hade sovmorgon idag till åtta och jag var hur pigg som helst! Fick sova ut hela natten så jag kände att jag var utvilad osv. Fixade iordning mig och tio över nio skjusade mamma ner mig till golfen där resten av klassen satt, glada var alla och musik spelades. Där stod Amanda som väntade på mig, sen kom Emilia och Anton. 

Vi snackade och spelade golf. Hade faktiskt riktigt trevligt med dem, skrattade och körde på. Det var arton banor och det hoppade upp och ner som det gick. Kom två faktiskt! :) Etta kom Anton, grattis till dig!!! Och tyvärr kom Emilia tre å Amanda fyra :( menmen, ni kommer slå oss nån annan gång!<3 

Halv tolv käkade vi thai och det var mums! Dock gillar jag inte thai så mycket men idag så var det rätt så gott. 


När vi ätit klart drog vi iväg till Skymningen. Där var klassen och två andra klasser som badade å solade. Jag skulle kanske badat men ångrade mig så vi fyra satt uppe i skuggan och kollade på de andra soom badade. 

Tillsist hör jag en moppe, det var han, dock åkte han bara förbi å kollade. Men en stund efter kom han tillbaka, stannade på stranden och jag kände mig så jävla varm och glad då!<3 Kände hans blickar emot mig och jag kände mig bara ännu mer gladare. Kändes som att det bara vi.<3 Gladare än mig kunde man verkligen inte vara just i den stunden. 

Vi slutade två och jag skulle inte hinna till skolan innan taxin åkte därifrån så jag fick panikringa pappa om han kunde hämta mig, men mamma gjorde det. Vi åkte tillbaka till golfbanan för jag hade glömt en tröja där, men dock var den inte kvar...nån hade alltså tagit den! 


När jag väl kom hem kollade jag bloggar och videos. Hjälpte pappa med en snabbgrej. Sen gick jag ut å satte mig på altanen. Har också badat med Sara å Dennis. Var så sjuuuukt skönt!!!!! 


Funderar också på och göra en video ikväll, men vad för nån tro? Kommentera!   


Imorgon är det sista dagen i skolan! Fyfan..både bra och dåliga känslor kommer fram! Blir väl skönt och vara ledig men ja. Tipspromenad och sommarshow ska vi ha i skolan imorgon. Vi ska också ner till stan för å köpa lite till till Ida's studentkalas, sen revaxör, ÄNTLIGEN! Kanske kan höra snart   


Snart får jag hoppa in i duschen! Ha en bra kväll ♥

 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 6 maj 2015 08:30

Det är nu så att jag tog det beslutet igår att jag nu skulle gå vidare till en annan bloggportal. Jag har funderat och funderat i flera veckor nu, månader och beslutat mig att jag måste testa på lite nytt och "gå vidare i livet!"Jag själv är glad för...

Av Elin - 5 maj 2015 19:03


Haft en grym smärta idag, både i rygg och mage. Känns inte alls bra! Varit illamående från och till och väl hemma blev det som värst. Jag kunde knappt äta och jag höll tillslut på att kräkas och bryta ihop... När vi väl skulle äta kallsvettades jag...

Av Elin - 4 maj 2015 21:10


Drygt två dagar till ultraljudet nu. Känns helt underbart, sedan lär jag få vänta ytterliggare veckor innan jag kommer träffa läkaren. Men vi är på väg och jag är så himla glad att ultraljudet är på onsdag, just nu börjar jag tröttna och tappa greppe...

Av Elin - 4 maj 2015 13:51

Har just nu slöjd, dock slutar jag om några minuter bara! Sedan SO till halv fyra, ska allt gå - hoppas på att jag slipper någon läxa nu, fast jag funderar ändå och fortsätta med svenskan då den ska vara klar till torsdag och jag har ingen aning om j...

Av Elin - 4 maj 2015 07:57


Skapa flashcards