elin-mylife

Direktlänk till inlägg 9 juni 2014

Låt rakt in i hjärtat..

Av Elin - 9 juni 2014 21:15

Den här låten..jag älskar den! Den får mig att gråta, får rysningar, minnen, all glädje och sorgligt. Hur kan en sån låt som jag inte fattar ett skit av få fram så mycket känslor ifrån?! 
Så jävla underbar låt! <3  

Tina..kom tillbaks!   Jag är ledsen för att hon inte finns hos mig, men hon lider inte längre men att liksom inte kunna gå till nån när man är ensam och ledsen. Det är krossande att veta. Att inte få krama om någon mjuk, lukta i den härligaste lukten som finns och att inte kunna sitta uppe på henne och få känna den härligaste känslan i både magen och i huvvet..

Den här måndaden för tre år sedan fick jag reda på det, att hon skulle avlivas, sex månader senare, den 30 november har du varit borta i tre år, tre jävla år! Hur har jag klarat allt? Både med dig och allt annat? Jo, jag har tatt igenom mig det här själv. Familjen, vänner, skolsyster har hjälpt mig lite granna. Tacksam<3

Och nu sitter jag här idag. Glad för livet jag har nu, mycket gladare! ♥

Tack för allt! Allt är på topp nu! Jag är nog snart tillbaka, tillbaka till mitt gamla, glada jag! ♥

 
 
natalia

natalia

9 juni 2014 22:24

Den e så himla fin!
Du vet vart jag finns! :)

http://nattis98.bloggplatsen.se

 
natalia

natalia

10 juni 2014 08:35

Ha en fin dag :D

http://nattis98.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 6 maj 2015 08:30

Det är nu så att jag tog det beslutet igår att jag nu skulle gå vidare till en annan bloggportal. Jag har funderat och funderat i flera veckor nu, månader och beslutat mig att jag måste testa på lite nytt och "gå vidare i livet!"Jag själv är glad för...

Av Elin - 5 maj 2015 19:03


Haft en grym smärta idag, både i rygg och mage. Känns inte alls bra! Varit illamående från och till och väl hemma blev det som värst. Jag kunde knappt äta och jag höll tillslut på att kräkas och bryta ihop... När vi väl skulle äta kallsvettades jag...

Av Elin - 4 maj 2015 21:10


Drygt två dagar till ultraljudet nu. Känns helt underbart, sedan lär jag få vänta ytterliggare veckor innan jag kommer träffa läkaren. Men vi är på väg och jag är så himla glad att ultraljudet är på onsdag, just nu börjar jag tröttna och tappa greppe...

Av Elin - 4 maj 2015 13:51

Har just nu slöjd, dock slutar jag om några minuter bara! Sedan SO till halv fyra, ska allt gå - hoppas på att jag slipper någon läxa nu, fast jag funderar ändå och fortsätta med svenskan då den ska vara klar till torsdag och jag har ingen aning om j...

Av Elin - 4 maj 2015 07:57


Ovido - Quiz & Flashcards