elin-mylife

Direktlänk till inlägg 8 juni 2014

LÅNGT INLÄGG!! +Bildbomb!!

Av Elin - 8 juni 2014 22:00

Det har varit en bra helg! Bra humör och gött fölk! :) Längesen jag hade så här roligt med familjen, faktiskt, hoppas på att vi hittar på något annat snart igen :) 


I fredags:

 

Innan tre åkte vi iväg! :)

Vi åkte till farmor och farfar, lämnade Trisse där och väntade på att Sara å dem andra skulle komma, då passade jag på att ta kort på blommor+humla! :)

     

Sen var det dags och åka igen.

 

Vädret var inte så himla fint! 

 

Vi handlade på väg dit och då köpte mamma/jag ett läppstift och oh my god, jag älskar det! <3

Vid sex/sju kom vi till campingen.

       

Resten av kvällen tog vi det lugnt. Vi snackade, åt godis och gick å kollade lite på stranden å sånt! :) Jag gick och la mig tjugo över tio/halv elva.

 

Lördag: 

Vi gick upp halv åtta..åt frukost, packade/gjorde matsäck och fixade oss. Kvart över nio drog vi iväg. Mötte Tobbe och Anna i Eskilstuna. Sen hade vi det allmänt trevligt, kollade på alla djur -alla var så JÄVLA SÖTA!!!!, åt matsäcken -när vi skulle äta den började det spöregna så blev blöt och jag blev kall... :( kollade när Dennis åkte ett tåg och så försökte vi vinna godis, dock gick det inte bra haha. :) 

                                                                               

Super bra dag!!! Älskar't, dock är Kolmården mycket roligare, men Parken zoo är inte så lång. Men jag är nöjd!

Tobbe och Anna följde med oss till husvagnarna, vi grillade och tog det lugnt. Senare blev jag på lite sämre humör och orkade inte vara social. Dennis skrek och gnällde bara så jag blev så jävla trött. Sara och Linus blir och trött på en om man klagar så kände att det var lika bra att dra in i sin lya istället. På kvällen skulle vi spela minigolf men jag orkade inte, frös så efter att jag vart blöt osv. Men hängde iaf med och kollade..när vi kom tillbaka så tog vi det lugnt, pratade. Gick och la mig halv elva, elva. Spelade på mammas surfplatta. 


Söndag: 

Idag så gjorde vi inte mycket. Vi packade ihop grejerna/städade lite. Gick ner till stranden på förmiddag och mådde gött eftersom att det var bra väder och varmt!! :) 

Vid halv två åkte vi därifrån. Åkte till farmor och farfar å hämtade Trisse, de bjöd också på mat.

När vi kom hem så packade vi ur grejerna, jag vattnade alla blommorna. Kollat när de andra badat. Duschat, handlat inför Ida's student.

Nu ska jag hinna måla naglarna och lägga mig, PANIK!!! 


Har haft lock från och till nu när jag vart förkyld, sen dem senaste (fem dagarna?) så har det varit lock helt på vänster örat och det är otroligt otrevligt så vi ska köpa revaxör. Ifall det är vax som gör lock i örat, om inte så ska vi dra iväg till sjukan. Man får hoppas på det bästa :) bara ÄCKLAR mig om det kommer vax   


Nu måste skynda mig iväg! Ha en fortsatt bra kväll ♥ Puss


 







 
 
natalia

natalia

9 juni 2014 16:09

Låter toppen! Vilka fina bilder :D

http://nattis98.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 6 maj 2015 08:30

Det är nu så att jag tog det beslutet igår att jag nu skulle gå vidare till en annan bloggportal. Jag har funderat och funderat i flera veckor nu, månader och beslutat mig att jag måste testa på lite nytt och "gå vidare i livet!"Jag själv är glad för...

Av Elin - 5 maj 2015 19:03


Haft en grym smärta idag, både i rygg och mage. Känns inte alls bra! Varit illamående från och till och väl hemma blev det som värst. Jag kunde knappt äta och jag höll tillslut på att kräkas och bryta ihop... När vi väl skulle äta kallsvettades jag...

Av Elin - 4 maj 2015 21:10


Drygt två dagar till ultraljudet nu. Känns helt underbart, sedan lär jag få vänta ytterliggare veckor innan jag kommer träffa läkaren. Men vi är på väg och jag är så himla glad att ultraljudet är på onsdag, just nu börjar jag tröttna och tappa greppe...

Av Elin - 4 maj 2015 13:51

Har just nu slöjd, dock slutar jag om några minuter bara! Sedan SO till halv fyra, ska allt gå - hoppas på att jag slipper någon läxa nu, fast jag funderar ändå och fortsätta med svenskan då den ska vara klar till torsdag och jag har ingen aning om j...

Av Elin - 4 maj 2015 07:57


Skapa flashcards