elin-mylife

Alla inlägg den 30 maj 2014

Av Elin - 30 maj 2014 22:45

Är riktigt trött nu, även fast jag sov förut i mer än en timme. Känner att jag lika gärna kan uppdatera imorgon då jag nu inte har mycket och skriva om för dagen! :) 

Imorgon vet jag faktiskt inte vad som händer, på schemat står iaf promenad med mammi!! <3 Yay! Blogga om nåt med ska jag göra, tihi. Har borstat tänderna, nu ska jag byta om, se på en video och sen sova. Skönt.. hoppas på en mycket bättre natt en dagens! Vaknade tio/femton gånger på EN TIMMA!? Hur sjukt är inte det?! Sen hade jag en marddröm att några dog och att Joker dog..att det kom några från en bil och tog fast mig, pappa, tobbe (säkert nån mer) och skulle döda oss. 

Men jag har också drömt om min älskling<3 får hoppas på att jag gör det inatt med, istället för marddrömmar! :') Jaja, berättar väl om allt imorgon, drömmar och om dagen/dagarna osvosv :) 

Ha en fortsatt bra kväll och söv gött! Go'natt! ♥♥

Av Elin - 30 maj 2014 21:10

Nu blir det film i söffan! 2012 heter den och handlar om jordensundergång typ. Riktigt läskigt, har aldrig sett den förut så det ska bli roligt och se vad de är för nåt :) 

Väntar också på mammi, hon slutar halv så hon kommer väl kvart i.

Har inte haft tid och blogga, hade ingen lust eller nåt, ville bara tråka framför datorn eller inte göra nåt typ. Men uppdaterar säkert mer senare!!!

Ha en bra kväll ♥

   

<3 

Ovido - Quiz & Flashcards