elin-mylife

Direktlänk till inlägg 28 maj 2014

Jag gjorde det!!!

Av Elin - 28 maj 2014 19:15

Jag lyckades äntligen!   Jag fick fram ett hej till 'D'<3 Det känns så jävla bra hädanefter, att jag vågade. Men det är så himla svårt och få fram ett hej. Speciellt till den man känner SÅ mycket för! Jag vet inte varför..det är bara de, att jag ska säga nåt fel eller att han ska tycka att jag är dum i huvudet. Gjorde detta för att jag skulle få göra ett straff annars , eller gjorde och gjorde! Jag VILLE säga hej så jag var tvungen och få ett straff (pepp enligt mig) om jag inte gjorde de :) Straffet var att jag skulle sitta utanför deras klassrum när det slutade, det skulle ju liksom vara sjuuuukt pinsamt, ahah! 


Han vill jag spendera hela mitt liv med!! Han och jag, tänk! Oh my gooooooooosh!!!<3<3 Har aldrig varit så här glad för att se en person. Känna att det verkligen suger och kittlar i magen när jag ser han, hur nervös och rosig om kinderna jag blir, hihi. Det är verkligen äkta kärlek. Nu gäller bara nästa steg..säga hej andra gånger (som jag dock inte vågar), skriva till han på facebook :) 

Jag ska göra allt jag kan sålänge det blir vi..<3 har också bestämt att han å jag måste ses i sommar, vem vet annars vad som hänt när vi kommer tillbaks till skolan..? Vill inte ens tänka så!!! 

Låter sjukt desperat, men det är jag verkligen inte. xD Men om man är kär så är man..  


Skoldagen har varit bra. Mest nervös, glatt humör och som sagt bra. :) Har dock haft en jävligt svår pollenallergi, svider så in .. i ögonen, ser sjukt påverkad ut och det är inte alls kul! Konstig i halsen och hosta, tack pappa att du smittat mig... täppt i näsan också. Jippi!!   


Haft svenska, spanska -och på spanskan hann jag klart med min skrivuppgift, dock är det inte så bra eftersom att vi skulle skriva på spanska. Allt är helt konstigt! 

Engelska, vi fick fika av några i klassen och rättade några uppgifter. Matte och akt. 


När vi slutade så kom mammi<3 och hämtade mig, vi drog till mormor för hon fyllde år igår. Dit kom min kusin och hennes pappa. 

Jag fixade i kylskåpet, rensade gammal skit därifrån coh torkade ur medans mamma gjorde mat :) Gick super bra och det blev sjukt fint. Sen fixade jag en snabbis i skafferiet :)


Nu är Sara, Linus och Dennis här. Ska väl va lite social.. sen ta kvälla framför datorn och Honey boo boo ;)

Ha en bra kväll allihopa ♥



 
 
natalia

natalia

28 maj 2014 22:29

>Grym är du!

http://nattis98.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 6 maj 2015 08:30

Det är nu så att jag tog det beslutet igår att jag nu skulle gå vidare till en annan bloggportal. Jag har funderat och funderat i flera veckor nu, månader och beslutat mig att jag måste testa på lite nytt och "gå vidare i livet!"Jag själv är glad för...

Av Elin - 5 maj 2015 19:03


Haft en grym smärta idag, både i rygg och mage. Känns inte alls bra! Varit illamående från och till och väl hemma blev det som värst. Jag kunde knappt äta och jag höll tillslut på att kräkas och bryta ihop... När vi väl skulle äta kallsvettades jag...

Av Elin - 4 maj 2015 21:10


Drygt två dagar till ultraljudet nu. Känns helt underbart, sedan lär jag få vänta ytterliggare veckor innan jag kommer träffa läkaren. Men vi är på väg och jag är så himla glad att ultraljudet är på onsdag, just nu börjar jag tröttna och tappa greppe...

Av Elin - 4 maj 2015 13:51

Har just nu slöjd, dock slutar jag om några minuter bara! Sedan SO till halv fyra, ska allt gå - hoppas på att jag slipper någon läxa nu, fast jag funderar ändå och fortsätta med svenskan då den ska vara klar till torsdag och jag har ingen aning om j...

Av Elin - 4 maj 2015 07:57


Ovido - Quiz & Flashcards