elin-mylife

Direktlänk till inlägg 26 maj 2014

Nio skoldagar/16 dagar i helhet

Av Elin - 26 maj 2014 20:30

Fan vad jag har sovit dåligt! Har vaknat minst 72 gånger på hela natten...sen vaknar man kvart i sju, åh vilken härlig känsla säger jag bara! Har försökt att ligga lite mer avslappnat med mina axlar så att jag inte ska få mer ont men jag har och hade det. 

Som tur var så var jag på bra humör när jag vaknade :) men trött som sagt! Fixade iordning mig och äntligen känt mig fin en hel dag! Älskar så som jag fixar min 'frissa', haha :) 


Skoldagen idag har varit bra. Men dock har mitt humör hoppat. Menmen, har iaf försökt varit trevlig! 

På morgonen fick jag FYRA små 'kartonger' med ett medel för porer och bättre hy från Hanna, jag bah: ':o'Tack återigen! :)<3

På morgonen hade vi akt och slöjd. Efter halva slöjdlektionen så gick jag till skolsköterskan, återigen, för och snacka om min axel. Jävlar! Höll på och dra mig från fåtöljen XD HAHAH!!! *Elinhumor*

Hon sa att min axel nog var inflammerad och att jag behöver slappna av lite mer, liksom dra ner axlarna. Sen att mamma skulle kontakta sjukgymnasten så att jag får övningar och blir stabiliserad. 

Skönt att ha någon att prata med liksom om jag mår dåligt psykiskt och fysiskt!


Matte, so, spanska och musik hade vi efter de. Lektionerna gick jävligt fort! :) Gött de. På so'n fick vi förlängt med vårt arbete till torsdag nästa vecka och det är ju sjukt bra! Var lite nervös för de. Samma med spanskan som vi skulle gjort klar idag, vi fick till onsdag! Nu fan kan jag PUSTA UT! *Puuh*

Sista lektionen fick vi musik istället för engelska och jag kände *yes* haha :) dock gjorde jag ingenting. Satt bara vid datorn för min grupps arbete är klart! 


När jag kom hem så käkade jag, mamma och Ida på altanen i värmen å solen <3 Efter det så låg jag och Ida å solade, var riktigt skönt. Lyssnade på musik med, tänkte. :)

Annars idag så skulle jag på en promenad idag, men vi var barnvakt till Dennis så jag vet inte om jag ska gå själv eller skita it..får fundera lite till då. Ska iaf be mamma om massage innan jag lägger mig å sover, det BEHÖVS! 


Idag så skrev en random person till mig och jag var liiite nervös för de. Men det var en spelkompis's kompis.. 


Imorgon är det tisdag! Härligt! Två dagar kvar till långhelg, nio skoldagar kvar å i helhet 16 dagar kvar till sjuans slut! :) 

Imorrn på schemat står det svenska, no, 'Presterudsfestival' -vet inte vad det skulle vara! Efter skolan så drar jag och möter Ida hos Frisören så klipper vi oss :) SPÄNNANDE! Ska nog kanske försöka på mig en promenad då med.


Juste! I år får jag inte vara med på skolavslutningen för Ida ska ju ta studenten så det krånglar ihop sig! Skönt och slippa sitta i en kyrka men tråkigt och inte få veta betygen på engång.. hrrm..kanske tom får dom till mig på posten samma dag? Eller nåt. Måste iaf be om en ledigheteslapp imorgon!!! 


Nu ska jag kila :) Ha en bra kväll <3

 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 6 maj 2015 08:30

Det är nu så att jag tog det beslutet igår att jag nu skulle gå vidare till en annan bloggportal. Jag har funderat och funderat i flera veckor nu, månader och beslutat mig att jag måste testa på lite nytt och "gå vidare i livet!"Jag själv är glad för...

Av Elin - 5 maj 2015 19:03


Haft en grym smärta idag, både i rygg och mage. Känns inte alls bra! Varit illamående från och till och väl hemma blev det som värst. Jag kunde knappt äta och jag höll tillslut på att kräkas och bryta ihop... När vi väl skulle äta kallsvettades jag...

Av Elin - 4 maj 2015 21:10


Drygt två dagar till ultraljudet nu. Känns helt underbart, sedan lär jag få vänta ytterliggare veckor innan jag kommer träffa läkaren. Men vi är på väg och jag är så himla glad att ultraljudet är på onsdag, just nu börjar jag tröttna och tappa greppe...

Av Elin - 4 maj 2015 13:51

Har just nu slöjd, dock slutar jag om några minuter bara! Sedan SO till halv fyra, ska allt gå - hoppas på att jag slipper någon läxa nu, fast jag funderar ändå och fortsätta med svenskan då den ska vara klar till torsdag och jag har ingen aning om j...

Av Elin - 4 maj 2015 07:57


Skapa flashcards