elin-mylife

Alla inlägg den 25 maj 2014

Av Elin - 25 maj 2014 22:13

Ha en underbar vecka! :) Kramis <3

Av Elin - 25 maj 2014 20:30

Sitter just nu och kollar fejjan, lyssnar på musik och tänker på min kära <3 Vet jag inte vart jag ska ta vägen, tänker bara på honom! Men jag är så jävla feg, feg och säga hej i skolan till honom, feg och skriva hej på facebook.. liksom vad ska hända?! Inte direkt så att han halshugger mig.

Men jag är så jävla rädd att han antingen bara ska kolla meddelandet eller dissa mig när jag säger hej. Elin, få fram ett jävla hej, så svårt är det inte!!


Har haft en bra dag, hunnit med det jag skulle! :) Städat mitt rum, fått det jätte fint och är nöjd! :) Dock är jag sugen på och möbelera om, mwihih.. sagt det till mamma, men vi får helt enkelt se, liksom tänk om jag inte blir nöjd eller att allt blir fuckat? Nä, får tänka lite till :) 

Sopat på verandan och fixat där. Vi har också firat mamma, fikat och gett henne presenter :) Hon fick en jordgubbsampel och en body mist! Hon blev super nöjd och glad, det är hon ju värld!!! <3 Min fina och älskade mamma<3

Nu på kvällen har jag, pappa och mamma gått på en promenad. I ca 40 minuter och vi gick faktiskt långt. Riktigt skönt var de. ÄNTLIGEN kom jag ut. Har längtat efter det men ändå varit så jävla lat och inte orkat lyfta på arslet. Vad är det som är så jobbigt med och gå, INGET! Ibland blir jag bara så trött på mig själv...   

Vi har fixat poolen, tror att de sista fylls nu och mamma å pappa fixat på kanterna. :) På onsdag/torsdag kan vi bada! Here I come!<3 :)


Nu strax ska jag duscha. Måla mina naglar lite snabbt och fixa kläder tills imorn. Hoppas på fint väder imorgon! :) 


Imorgon är det måndag igen. Blä! Men tredagarsvecka, jippi!!!<3 Perfekt ju. Då ska jag nog försöka va/sova med någon kompis, hoppas jag! 

På tisdag ska jag klippa mig. Riktigt spännande och se hur det blir, ska självklart ta kort på frissan! :) Det blir nog att klippa lite mer än topparna och snedlugg men vi får se, har ju och ändra mig :) så det blir en överraskning för er :) håll utkik!

Blir också nog massa skolarbete med.. *pust* just nu orkar jag inte med det! Varken jag eller min axel..


Nu måste jag kila vidare. Ha en underbar kväll♥

   




Av Elin - 25 maj 2014 20:03

Av Elin - 25 maj 2014 11:45

Igår bloggade jag inte på hela dan! Var nämligen borta och hade annat för mig. :) 

Hade iaf en bra dag och mitt humör var också bra. Dock hade jag ont i huvvet, fruktansvärd magvärk och illamående. Men på kvällen blev det bättre! 


På förmiddagen så rensade jag på verandan, gamla saker som vi skulle slänga och som var sönder. Slängde gamla blommor och höll på å dö i värmen. Var så jävla varmt!!! Men nu är vi lite saker mindre, såg ju ut som andra världskriget, fyfan! Så nu till sommarn tror jag, så ska vi måla verandan, köpa dynor så man kan sitta där. Kommer ju bli perfekt! :) Tänkte att jag skulle sopa där idag med, är lite löv där och skitit, orkade inte göra det igår eftersom att det var så varmt. 

Duschade håret och fick 'finfrämmat' av Jehovas vittnet när jag var ensam hemma. Höll på och dö verkligen, var så pinsamt eftersom att jag inte tror på Gud eller nåt.   


Vi åkte till farmor och farfar så där hade vi en liten grillfest. Farmor har fyllt år och farfar fyller år idag så vi firade dom :) Mina kusiner, farbror och hans fru kom med. Vi käkade grillat, pratade och hade det roligt! :) 

Vi var där i princip hela dagen. Och fick sen lite massage av mamma när vi var där för har ont i ryggen och i min höger axel. Ibland kan jag inte ens lyfta upp armen för då får jag sjukt ont i axeln!!! :(

Duktig som jag var eller snarare inte så himla duktigt av mig så vägde jag mig och såg att jag gått upp lite och jag blev jävligt ledsen. Blev så ledsen, chockad  och illamående så jag höll på och spy upp maten :( deppade för de och berättade för mamma, hon sa att jag inte ska vara ledsen för det eftersom att det är en bra vikt för mig men jag skäms så jävla mycket för det..visst jag kan träna, men träning är ingenting för mig, kommer ändå att faila med det.. får helt enkelt köra på en annan sak, fast det kanske inte är så bra? I don't know. 


När vi kom hem så satte sig mamma, pappa och jag oss i soffan, lyssnade på musik som vi valde och hade det riktigt trevligt. Pratade lite om min axel att jag fått riktigt problem med den, det kan vara datorn som gör så att jag får problem, men jag försöker att minska med datorn men jag kan inte sluta blogga för att jag har ont i min axel, ALDRIG! Så mamma visade en 'träningsgrej' som jag ska göra lite då och då, sen idag skulle hon nog massera den. 


Idag när jag vaknade så var det samma sak. Fick riktigt ont i axeln! Låg kvar i sängen i säkert en timme? Tror jag :) Tränade lite med axlarna och såg videos. 

Har käkat frukost, fixat mig och nu sitter jag här. 

Dagen idag så ska jag försöka sopa verandan. fira mamma eftersom att det är morsdag :) hinna STÄDA, det behövs! Duscha och kanske måla naglarna :) Min dag blir nog bra, börja dock gå ner i dysterhet men ska försöka klara mig ifrån det. Glad musik, på nu!

Nu får ni en ha en bra dag!! ♥

 

Av Elin - 25 maj 2014 10:00

Finns ju så sjukt mååånga ord som jag skulle kunna säga om honom!!!!!!! :)


1. Snygg!

2. Är sig själv

3. Fina ögon<3

4. Perfekt

5. Snäll

 

Känner han inte så bra. xD Menmen :) kommer nog göra de snart

Ha en bra söndag! ♥♥

Skapa flashcards