elin-mylife

Alla inlägg den 24 maj 2014

Av Elin - 24 maj 2014 13:30

  • Vissa låtar!
  • Bråk/gräl men vänner och familjen. 
  • Tankar om Tina, tiden när jag mådde som sämst, hur bra jag hade det när jag var mindre. 
  • Ibland skolan.
  • Kan gråta för att jag ibland 'mår dåligt för att jag mår dåligt'. 

Finns nog mer men just dom här kan jag gråta mest för. Inte direkt det roligaste. Men jag försöker att inte tänka på de här sakerna och göra sakerna. 

Ha nu en skön lördag! :)♥

 

Av Elin - 24 maj 2014 12:22

För en liten stund sen, när jag var ensam hemma och mamma å dem åkt till tippen så kom Jehovas och gav mig en lapp om framtiden och gud! Jag bah: ...okejtackhehetrevligtochträffashaenbradag.. så glad kände jag mig när dom kom xD

Blä.. 

Kort sammanfattning om Jehovas vittnen: Jehovas vittnen är ett religiöst samfund som anser sig vara den enda mänskliga organisation som företräder den ursprungliga kristna kyrkans lära, från första århundradet efter Kristus.

Jehovas vittnen ifrågasätter många av kristenhetens etablerade teologiska uppfattningar och tolkningar av Bibeln, såsom treenighetsläran, varför rörelsens tolkningstradition på många sätt är annorlunda än andra kyrkliga riktningar som också anser sig vara bibeltrogna

 

Nu vet ni de. Hittade den korta faktan här: http://sv.wikipedia.org/wiki/Jehovas_vittnen


Nu ska jag göra nåt annat, haha. Ha en bra dag! ♥

Skapa flashcards