elin-mylife

Alla inlägg den 20 maj 2014

Av Elin - 20 maj 2014 21:00

Haft en ganska bra dag idag. :) Mitt humör har hoppat, har både vart glad och ledsen. Haft jävligt ont i magen men jag känner på mig varför jag har det och önskar just nu bara att det kommer så jag blir av med helvetet! 


Har duschat och sitter just nu och väntar på svar från Sara, vi håller på och pratar om morsdagpresent (glöm inte det på söndag!!!) och vi har kommit på två saker som vi ska fixa och tror verkligen hon kommer tycka om de, kan säga när det är morsdag och hon fått de, vet inte om hon läser min blogg. (Höhö) :) 

Har vart iväg med mamma och Ida till affären en snabbis. Chillat framför datorn, gjort engelskaläxa och vart duktig. Sen har jag också arbetat, trimmat gräset och det var riktigt kul faktiskt! :) dock skakade mina armar eftersom att jag hållt i en tugg grej väldigt länge. Men det fick de göra, var ju som sagt roligt!!

Trädgården blev mycket fina nu, äppelträdet är i fullblomm<3 Like it, like it! :) 


Hörde att det åskat inatt (mamma sa det), själv låg jag och sov som en jäkla stock, himla skönt att äntligen lyckats sova utan att vakna en natt! Grät mig också innan jag skulle sova för det som hänt, haft en marddröm som inte var så rolig, inte läskig men sorlig.. det var att en kompis (H) inte ville vara min vän mer..blev så jävla sårad! Så när jag vaknade var jag helt chockad och ledsen, såg att hon skrivit en jävligt underbar sak som jag blev otroligt glad för.

Jag älskar dig så jävla mycket vännen!<3 Jag vet att jag är dum i huvvet och att vi bråkar..men jag hoppas att du vet att jag inte menar något ont mot dig i alla fall, det skulle jag aldrig göra för du är ju min bästa vän! ♥  


Idag så hade vi ju orientering i skogen, i typ en/en och en halv timme. Jag och Alice gick och gjorde 'uppdragen', det gick super bra faktiskt! :) Det är en tävling för oss alla sjuor men jag bryr mig inte så mycket om vi inte vinner, var bara kul och göra't :)

När vi sen kom tillbaka till skolan så fick vi rast och när 'lektionen' började igen så gjorde vi en sak, höhö. Svårt och förklara..

Efter lunchen så såg vi på film och den var faktiskt riktigt bra. Vi fick glass av läraren, hon är så himla snäll! :)
Slutade halv tre så mammi kom och hämtade mig!  


Nu ska jag inte göra mycket alls. Fixa kläder tills imöra, fixa mig innan man ska hoppa i sängen också. Godnatt från mig <3

           

Av Elin - 20 maj 2014 12:00

Jag är inte dirket helt hundra på vad det som menas med ambitioner, men det är väl kanske som en dröm man har? Om jag har fel får ni gärna rätta mig och förklara så kan jag skriva om :) 

Mina ambitioner är just nu att klara av skolan med så bra betyg jag kan. Prestera så mycket jag kan och försöka. 

Det är nog att fixa en häst med.. lyckats plugga så jag kan bli polis i framtiden eller nåt :) 


Ha en bra dag ♥

Ovido - Quiz & Flashcards