elin-mylife

Alla inlägg den 19 maj 2014

Av Elin - 19 maj 2014 21:45

Just nu är jag stressad, sur och ledsen på samma gång! Inte direkt så roligt. Sitter och skriver med kompis..

Har haft en bra kväll med mamma, (Ida och pappa), vi satt och kollade på talangfinalen från igår och jag råkade läsa på aftonbladet vem som vann igår, dock gjorde det inget för jag tyckte att rätt person vann :) 


Idag efter skolan så hände det inte så mycket mer än att vi var barnvakt åt Dennis, vi var ute och busade lite. Gick runt lite på gården, gungade. 

När Sara och Linus kom tillbaka så käkade vi glass, de hade köpt de. Var mumma!

Har gjort lite tidsinställda inlägg också.


Skoldagen var ju som sagt skit! Försökt och jag klarade de.. haft en vanlig dag med slöjd, matte, so, spanska och engelska. 

Fick tillbaka mitt matteprov idag och det gick suuuper bra! Är rikitgt nöjd :)<3 Kunde verkligen inte fått bättre betyg på det så nu kanske man höjt sig? I don't know, får kolla det någon dag :) 


Ja fick bli en snabb uppdatering för måste fixa mig för sänga!!! Sov gott, godnatt! ♥  



Av Elin - 19 maj 2014 18:39

Det är ju självklart min dator! <3

 

Kan ju blogga, kolla aftonbladet, bloggar, facebook, spela spel och allt typ! :) 

det är verkligen in favortisak! ♥

Ha en bra kväll! 

Av Elin - 19 maj 2014 12:00

Nu uppdaterar jag från skolans dator eftersom att jag är i skolan hehe. Har just nu matrast, käkat nån biff och det var gott. Dock blev jag inte så mätt för jag åt inte mycket alls. 

Börjar få ont i magen eller ja jag har haft det från och till idag, hade det inatt också när jag låg vaken.


Är inte så himla glad. På första lektionen så var jag jävligt ledsen och hängde typ inte med på lektionen, satt bara och tänkte, sen när slöjden började så bröt jag ihop... satt verkligen och grät! Det är så att en sak har hänt mellan mig och en kompis. Smsade mamma för det som hänt och hur jag mådde, har dock inte fått nåt svar från henne. Nu när man behöver någon som mest så kan hon inte svara. :(

Vill bara komma hem!!! Yey.. slutar om tre timmar och 40 minuter. 


Funderar verkligen på och inte gå till skolan imorgon. Jag orkar fan inte och så som jag mår nu så skulle ni känna desamma som jag! 

Jag funderar på och lägga upp tidsintällda inlägg och ta en bloggpaus. Är inte säker på det än, men funderar iaf. 

Uppdaterar när jag kommer hem, både med dagen och dag .. fixar nog de andra med så det är klart! Blir att ta många kort iaf! Men jag funderar på hur det blir med bloggapaus. Dagen var iaf åt helvete, förutom att jag fick bli glad en liten stund!


Ha en fortsatt bra måndag <3

Av Elin - 19 maj 2014 06:54

 

That face kände jag XDDDDDDD AHHAHA  

Blir ett par jeans (ofc) och en randig tröja. Dock vet jag inte om jag ska ha tröjan i byxorna xD Just nu har jag det bara haha ;) 

Ska käka frukost strax och sen blir det att göra mig iordning för skolan och dra iväg. Kommer hem efter fyra!


Gick upp kvart över sex idag, satte på mig kläder och drog iväg till katterna och matade dom. Duktiga jag kom på att jag inte hade med mig nycklarna efter halva vägen, så då fick man gå tillbaka. 

Sov inte heller bra inatt, låg vaken i en och en halvtimma, det var så varmt!!!!!! och jag var jätte pigg.

Fick öppna fönstret och ligga med halva täcket. (Jag som inte klarar av och ligga utan täcke heller, wä) 


Nä nu är klockan sju. Dags för frukost! Ha en underbar måndag! ♥ Puss 



Ovido - Quiz & Flashcards