elin-mylife

Direktlänk till inlägg 18 maj 2014

Snabbt inlägg -bra dag!<3

Av Elin - 18 maj 2014 20:15

Sitter just nu i soffan, blöt som bara den och väntar på att mamma duschat klart! ;) Ska hinna duscha jah med, sen ska vi se på finalen i talang! Vi glömde bort de vid sju och jag va inte hemma just då.


Idag så har det varit en underbar dag, så fint väder och glatt humör!!! :) Äntligen är värmen här!

Dock blev det lite gräl med nu när jag kom hem mellan mamma och mig men det är mycket bättre nu för vi har rätt ut det och jag har sagt förlåt. Mer behöver vi inte gå in på! 


Har varit ute hela dagen idag!! Först av allt så lyckades jag sova i elva timmar inatt, visst -vaknade dock hundra gånger men jag kände mig sjukt pigg när jag vaknade och det var allt för länge sen jag kände så :) 

Åt en go frukost. Gick till grannarna och matade deras katter, dammsög huset medan jag väntade på att Ida skulle komma hem igen. När hon väl var hemma gick vi ut och satte oss på altanen och solade, läste bok/tidning och låg där i flera timmar! :) Mamma kom hem efter två, vi snackade, fixade en go sallad senare, satte igång grillen och fixade go mat!! Grillat är så gott, de är ju livet dä! <3

Hahah var så sjukt roligt, pappa slog av vattnet för vi fyllde till poolen och Ida bah: VATTNET FÖRSVANN!?!? Så då lurade vi henne att vattnet nog hade blivit slut ;) Hon trodde så jävla mycket på de!! Satt tom och skrattade men hon fattade inte att vi skojade. Så där satt vi och sa: 'Ja nu får vi bada och gå på toa ute'... 'hämta vatten från älva'.. Ida skrev till Sara och dem så de kom med vatten i en vattenflaska, (haha), så de trodde med på de! Fett roligt ju!  

Vi käkade glass efter maten.


Efter maten bytte jag om och Sara, Ida, jag och hästarna drog ut. Sara & Ida delade på och rida Joker. Åh så delade vi på och tömköra Joppe +jag gick breve med:) Nu jävlar börjar han kunna de här, han är suuuper duktig! Så snart kan vi åka kärra bakom honom   


Min dag var perfekt förutom grälet, de kommer ligga inom mig men ska försöka glömma det eftersom att mamma sagt att det är lugnt. Men ändå, ibland känns det verkligen som att jag har nån sjukdom, typ adhd eftersom att jag blir så arg..har tänkt på det jätte ofta..men läkarna måste väl märkt det när jag föddes isf? 


Just nu regnar det as mycket, är kvaft så det känns som det ska åska och kan knappt andas! 


Skola imorgon igen. Yey.. nä men blir väl bra! Ska iaf få reda på hur det gick på matteprovet, önska mig lycka till!

Nu ska jag duscha och se på talang därefter. Uppdaterar sen igen. Ha en bra kväll <3

             

Duktiga jag sågade mig i handen. Haha ;)



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 6 maj 2015 08:30

Det är nu så att jag tog det beslutet igår att jag nu skulle gå vidare till en annan bloggportal. Jag har funderat och funderat i flera veckor nu, månader och beslutat mig att jag måste testa på lite nytt och "gå vidare i livet!"Jag själv är glad för...

Av Elin - 5 maj 2015 19:03


Haft en grym smärta idag, både i rygg och mage. Känns inte alls bra! Varit illamående från och till och väl hemma blev det som värst. Jag kunde knappt äta och jag höll tillslut på att kräkas och bryta ihop... När vi väl skulle äta kallsvettades jag...

Av Elin - 4 maj 2015 21:10


Drygt två dagar till ultraljudet nu. Känns helt underbart, sedan lär jag få vänta ytterliggare veckor innan jag kommer träffa läkaren. Men vi är på väg och jag är så himla glad att ultraljudet är på onsdag, just nu börjar jag tröttna och tappa greppe...

Av Elin - 4 maj 2015 13:51

Har just nu slöjd, dock slutar jag om några minuter bara! Sedan SO till halv fyra, ska allt gå - hoppas på att jag slipper någon läxa nu, fast jag funderar ändå och fortsätta med svenskan då den ska vara klar till torsdag och jag har ingen aning om j...

Av Elin - 4 maj 2015 07:57


Ovido - Quiz & Flashcards