elin-mylife

Direktlänk till inlägg 17 maj 2014

Vad jag gör varje sommar... (tag)

Av Elin - 17 maj 2014 21:30

1. Först med årets-första dopp i poolen, mwhihi <3

Det 'måste' vara jag som badar först, det är som en tradition för mig och en tävling för oss i familjen vem som tar första doppet och så. :)  (Haha om jag inte kommer i först så lägger jag mig inte direkt på marken och bölar, det är ju sjukt konstigt om jag skulle göra det!xD) Just saying

2. Äter glass, ofta 

Vi kan äta glass väldigt ofta eftersom att det är så gott (såklart) och för att vi vill svalka oss med något kallt!:) Vi köper verkligen inte hela tiden, det kanske lät som det, men det som jag försöker förklara är att vi antingen köper ett stort paket med mycket glasstrutar och så i eller så gör vi egen glass av saft :) 

3. Dricker icetea <3

Det MÅSTE jag göra varje sommar! Det är verkligen perfekt när det blir extremt varmt och superduper gott! :)

4. Bränner mig alltid så det flagnar 

Inte direkt det roligaste, bränner och svider så himla mycket. När det flagnar ser det också så äckligt ut, blää

5. Åker upp till Norrland. 

Det är en tradition för oss i familjen. Träffa farmor & farfar. Sen mina kusiner som jag inte alls träffar ofta även fast vi bor nära. Sen en annan kusin som bor där uppe med sina barn. Det är kanske inte det roligaste men jag har vant mig så det är ändå okej, men roligt och träffa 'kussarna' och alla andra. Men fin strand och en perfekt skog! Osv..

6. Tältar

Det gör jag mest med kompisar! Ska försöka göra det mer nu i sommar och med annat folk med :)

7. Åker ut med husvagnen

Det brukar vi göra så att vi ibland bara kommer ut någonstans istället för att vara hemma

8. Badar i poolen på nätterna

Det är ju fett mysigt!!! Tända ljus och ha i poolen, så mys<3

9. Är vaken jävligt länge eftersom att solen typ aldrig går ner :3

Det är jag väldigt ofta, höhö... 

 

Ha en bra kväll


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 6 maj 2015 08:30

Det är nu så att jag tog det beslutet igår att jag nu skulle gå vidare till en annan bloggportal. Jag har funderat och funderat i flera veckor nu, månader och beslutat mig att jag måste testa på lite nytt och "gå vidare i livet!"Jag själv är glad för...

Av Elin - 5 maj 2015 19:03


Haft en grym smärta idag, både i rygg och mage. Känns inte alls bra! Varit illamående från och till och väl hemma blev det som värst. Jag kunde knappt äta och jag höll tillslut på att kräkas och bryta ihop... När vi väl skulle äta kallsvettades jag...

Av Elin - 4 maj 2015 21:10


Drygt två dagar till ultraljudet nu. Känns helt underbart, sedan lär jag få vänta ytterliggare veckor innan jag kommer träffa läkaren. Men vi är på väg och jag är så himla glad att ultraljudet är på onsdag, just nu börjar jag tröttna och tappa greppe...

Av Elin - 4 maj 2015 13:51

Har just nu slöjd, dock slutar jag om några minuter bara! Sedan SO till halv fyra, ska allt gå - hoppas på att jag slipper någon läxa nu, fast jag funderar ändå och fortsätta med svenskan då den ska vara klar till torsdag och jag har ingen aning om j...

Av Elin - 4 maj 2015 07:57


Ovido - Quiz & Flashcards