elin-mylife

Alla inlägg den 16 maj 2014

Av Elin - 16 maj 2014 21:36

Har varit en så hoppig dag idag! Mest i skolan, ibland har det varit bra och ibland inte.. men nu är den skoldagen över och det känns riktigt skönt. Helg och allt! 

Ska försöka vara lite mer fysisk nu i helgen, gå på promenader eller springa! Är ju perfekt nu när det fina vädret börjar komma tillbaka!!! <3 Men såklart ska jag ta det lungt också. Kanske sitta ute i solen, lyssna på musik och bara njuta! :) 
Får ju ladda upp för nästta vecka med.


Idag så har jag faktiskt haft en trevlig dag efter skolan. Först när jag kom hem så käkade jag för jag var otroligt hungrig. Satt vid datorn och kollade igenom alla bloggar, fejjan osvosv. :) 

Åt mat.. satt lite vid datorn för och blogga ett inlägg att jag inte orkade å blogga.. höhö

Gick ut och solade min mage och fejs, lyssnade då också på musik :) kanske i en halvtimme, sen orkade jag inte mer. Gick upp till Sara, Linus, Dennis och pappa. Pratade där och hade det bra! :) Pratade också med pappa om en sak och nu gäller det bara att vi alla sätter oss ner och pratar med mamma! :D jag kommer säkert skriva det här någon dag när vi pratat med mamma och fått ett bra besked :) Riktigt roligt och glatt besked iaaaaaaaaaaaaaaaaf!!!!!!!!!!!!! ♥♥

Kom hem halv tio så nu sitter jag bara och tar det lungt, bloggar och kvällen fortsätter väl så. 

Mamma kom hem nu med, yay. 


Skoldagen har som sagt varit hoppig! En vanlig dag förutom att vi inte hade vår solärare på so'n, vi hade vår engelskalärare och körde ett spel typ om eu. 

Haft spanska och fått reda på mitt prov som vi gjorde för flera veckor sen! :) Det gick riktigt bra och är super nöjd :) 

På engelskan gick det också bra, först ett gramatikförhör (det gick dock sådär) sen hör och det gick super bra, vi pratade sen med. Men gick faktiskt ganska okej bra :) Gjorde som sagt mitt bästa och är nöjd!

Svenska.. vi hade ett litet satsdelsförhör, gick bra! 

Idrott-Orientering. 


Så såg min dag ut och jag är nöjd! 

Nu ska jag ta det lugnt. Ha en bra kväll så hörres vi ♥ Puss ♥

     

Obs!! Smutsig pool, I know, men vi håller just nu på och fixar den så vi ska städa den sen!

Nu börjar poolen fyllas riktigt! :) Roligt. Nu blir det bara att fylla mer/det sista, chockera, städa poolen och låta det bli varmt. Dröjer inte alls länge :)

Av Elin - 16 maj 2014 16:50

Har inte någon lust att blogga just nu tyärr, är alldeles för trött, både i kropp och huvvet. Ska gå ut och lägga mig lite i solen och lyssna på musik. Skriver självklart senare när jag fått tillbaks lusten <3

Ha en bra fredag! ♥

Av Elin - 16 maj 2014 10:00

Jag tror inte på nåt så jag har ingen tro. Jag tror inte på gud, jesus eller nåt! Liksom varför ska jag göra det? Känner inte alls nåt behov av det! 

Jag går inte heller och konfirmerar mig eftersom att jag inte tror på gud osv. Liksom varför ska man göra det för om man inte tror på gud osv? För att få presenter, åka på resor osv? Det lät ju bra! Nej, jag tycker att om man tror på gud osv då kan man ju konfirmera sig men inte annars, då är det ju bara löjligt och bortskämt! 


Jag har inte alls emot sånt folk som har en tro och tror på Gud, jesus osv!! Verkligen inte. Det är deras liv, val och ja. 

Men nu har ni fått höra det. Så nu har jag en fråga till er! Har ni någon tro? Kommentera! 

Ha en bra dag och nu är det äntligen FREDAG! ♥♥


Ovido - Quiz & Flashcards