elin-mylife

Alla inlägg den 9 maj 2014

Av Elin - 9 maj 2014 15:15

Det här var inte alls en toppendag i skolan. Har varit lite sur och känns som att jag inte alls hängt med idag i skolan

Känns också som att det är onsdag och fast det är ju fredag.. *Pust* 
Allt har varit så jobbigt idag med skolan. Lyssna, jobba, titta. Nä det känns verkligen bra att det är helg nu! Det är jag verkligen värd, så som jag tar i. :/


Har varit en vanlig dag i skolan. Tror inte att jag har något och skriva om de. :) Jo, vi ser på film på spanskan ''Eight below'' och jag tipsar den verkligen!! Det är en sann historia!

Den är sjukt spännande!! Fast lite sorlig med. 

Filmen berättar historien om tre medlemmar i en vetenskaplig expedition: Jerry Shepard, hans bästa vän Cooper och en kärv amerikansk geolog som tvingas lämna sina älskade slädhundar på grund av en plötslig olycka och riskabla väderförhållande i Antarktis. Under den hårda antarktiska vintern måste hundarna ensamma kämpa för sin överlevnad i över sex månader.

Tog denna text här ifrån; http://www.filmpunkten.se/eight-below.asp :)

 

Nu tar jag helga.. i helgen tror jag faktiskt inte att jag ska göra så mycket. Försöka vara ute iaf. 

Ha en bra dag! ♥

Skapa flashcards