elin-mylife

Direktlänk till inlägg 7 maj 2014

Blöt till rakt hår ♥

Av Elin - 7 maj 2014 21:45

Har inte haft för mig mycket idag. Sett klart på esc och kollat på twd. :) Blev piggare efter att vilat och bara chillat framför något som är roligt. Men blev sen deppig så jag satte mig men min mobil och lyssnade på musik, till det spelade jag lite kort med. Tittade ut då & då i regnet. Kom sen överens med mig själv att tvinga mig ut på en promenad och det var OTROLIGT skönt och bara komma ut, även fast att det regnade. Fast sket i att det regnade. :) Tog mig faktiskt initiativet att jogga lite också. Perfekt verkligen. Dock får jag så ont i magen när jag springer, det är otroligt jobbigt.. liksom jag springer så som man ''ska'' springa, finns väl kanske inte direkt nåt 'så ska du springa' sätt men ni fattar.

När jag kom hem så var jag blöt i håret och på byxorna så då duschade jag mitt hår. Nu är det freeeeesh <3 Luktar fantastiskt och är alldeles underbart! Målat naglarna i en blålila färg som är as fin :) Men ofc, ofc OOOOFC ska det inte ha torkat (även fast jag satt i EN KVART) och då rivs det upp så funderar nästan på och ta bort det! Så jävla irriterande, det hatar jag verkligen med nagellack! 


Nu chillar jag bara i min säng & skriver med Elin:)  Vill ta något och äta men jah vet inte. Där kom också skuldkänslor för och äta mycket, jaaah.. 


Omg nej!!!!! Just NU och när jag kom hem från skolan så hade/har jag ont i magen och det är precis vid min blindtarm, gör så himla ont, vet inte vad jag ska göra! Hade ont lite i förmiddags också och det har liksom gått från naveln ner till blindtarmen. :( Ibland kommer det riktiga smärtor alltså! Usch, är illamående också.

Nä nu får jag lägga mig och vila. Ha en bra kväll.
Juste, vill ni ha tips de 'nya' shampoo't eller hårinpackningen? I sånna fall fixar jag det imorgon, I think! :) Godnatt! <3

   

Oh my gosh, älskar när jag har duschat mitt hår och borstar det efter en stund, det blir sååå rakt!! <3



 
 
Ida

Ida

7 maj 2014 22:11

Brukar också få ont i magen när jag springer. Mest för att det blir kallt om magen. Känns lite som mensvärk! :/ Hoppas du mår bättre snart!

http://lilla-pys.bloggplatsen.se

 
Annie

Annie

8 maj 2014 10:29

Magont är inget vidare :-( vad jobbigt.
Du kanske ska boka en tid och kolla upp det!
Har själv haft gallsten och det var grymma smärtor.

Krya på dig!

http://lifebyannie.bloggplatsen.se

 
natalia

natalia

8 maj 2014 17:06

Fin färg på naglarna :D

http://nattis98.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 6 maj 2015 08:30

Det är nu så att jag tog det beslutet igår att jag nu skulle gå vidare till en annan bloggportal. Jag har funderat och funderat i flera veckor nu, månader och beslutat mig att jag måste testa på lite nytt och "gå vidare i livet!"Jag själv är glad för...

Av Elin - 5 maj 2015 19:03


Haft en grym smärta idag, både i rygg och mage. Känns inte alls bra! Varit illamående från och till och väl hemma blev det som värst. Jag kunde knappt äta och jag höll tillslut på att kräkas och bryta ihop... När vi väl skulle äta kallsvettades jag...

Av Elin - 4 maj 2015 21:10


Drygt två dagar till ultraljudet nu. Känns helt underbart, sedan lär jag få vänta ytterliggare veckor innan jag kommer träffa läkaren. Men vi är på väg och jag är så himla glad att ultraljudet är på onsdag, just nu börjar jag tröttna och tappa greppe...

Av Elin - 4 maj 2015 13:51

Har just nu slöjd, dock slutar jag om några minuter bara! Sedan SO till halv fyra, ska allt gå - hoppas på att jag slipper någon läxa nu, fast jag funderar ändå och fortsätta med svenskan då den ska vara klar till torsdag och jag har ingen aning om j...

Av Elin - 4 maj 2015 07:57


Ovido - Quiz & Flashcards