elin-mylife

Direktlänk till inlägg 7 maj 2014

Vän ♥ Farmor

Av Elin - 7 maj 2014 16:00

Först i de här inlägget vill jag bara säga Grattis till min farmor! <3 Hon fyller nämligen år idag och så fort jag kom hem så tog jag initiativet och ringde å gratta henne. :) Hon uppskattade det verkligen och det var roligt. Hoppas att de verkligen kommer hem snart också, är jävligt tomt utan dom. 


Idag mår man mycket bättre. Trött men ändå lite glad och ledsen. Men så mycket bättre än igår. Kan ju också vara för att man är ensam hemma och kan tänka på allt osv, dock är jag själv i kanske 15 minuter till.

Är speciellt glad för att man fått en vän, hon är en super gullig och snäll tjej. Har sett henne flera gånger i skolan men aldrig direkt pratat med henne tyvärr, men idag när jag slutat och vi båda stod och väntade på skjus hem så snackade vi! :) Det känns riktigt bra och fått prata med henne, kanske att man får en riktigt bra vän för livet där med? :) Haha den känslan när man ska säga hej till en man inte känner och ska snacka med h*n. Var ju såklart lite nervöst och pinsamt å inte komma på vad man skulle snacka om, men shit the same, varje gång är så för alla! Skiter just nu i att det kanske var lite stelt (dock pratade vi hela tiden typ) är glad för att jag tog initiativet. <3


Skoldagen idag var helt okej. Vi slutade ju tidigt, det ändå som var bra och att man såg sin älsk. ♥ Omg, 'smälter'.

En vanlig dag som alla andra och känner kanske inte att jag har nåt speciellt och skriva om skolan. Jo, jag & Hanna höll klassrådet och det var ju riktigt pinsamt, lite nervöst annars men aja. Klarade de. Skulle haft med en annan men som tur var så var han SJUK! Blev istället Hanna, bättre de, mwihih.
När man kom hem käkade man coh såg twd, riktigt gött faktiskt. 


Regnar ju idag igen.. trodde att det skulle blir bra väder så tänkte springa, men inte blir det idag heller. Hoppas på imorgon då! Juste fuck, slutar tjugo i fyra då, blöö. Jaja, försöker ändå, om det är fint så är det ju ljust så. :) Nu blir det att kolla klart på esc, kollade bara en timme igår, uups. Senare ska jag nog checka twd och försöka fixa mina naglar. 


Har halvklass imorgon på förmiddagen i skolan, andra halvan är på Presterud, där ska vi vara nästa vecka. Så vi ska ha Musik (neeej) nästan hela förmiddagen, sen en stund innan lunch har vi matte.. No, So och idrott på eftermiddagen. Fuck that shit. Dagen kanske blir bra iaf, men nu har vi onsdag fortfarande så nu går vi inte i förväg. ;)

Ha en fortsatt bra eftermiddag babes ♥


 
 
natalia

natalia

7 maj 2014 19:48

Stort grattis till henne <3

Och skönt att du mår bättre!

http://nattis98.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 6 maj 2015 08:30

Det är nu så att jag tog det beslutet igår att jag nu skulle gå vidare till en annan bloggportal. Jag har funderat och funderat i flera veckor nu, månader och beslutat mig att jag måste testa på lite nytt och "gå vidare i livet!"Jag själv är glad för...

Av Elin - 5 maj 2015 19:03


Haft en grym smärta idag, både i rygg och mage. Känns inte alls bra! Varit illamående från och till och väl hemma blev det som värst. Jag kunde knappt äta och jag höll tillslut på att kräkas och bryta ihop... När vi väl skulle äta kallsvettades jag...

Av Elin - 4 maj 2015 21:10


Drygt två dagar till ultraljudet nu. Känns helt underbart, sedan lär jag få vänta ytterliggare veckor innan jag kommer träffa läkaren. Men vi är på väg och jag är så himla glad att ultraljudet är på onsdag, just nu börjar jag tröttna och tappa greppe...

Av Elin - 4 maj 2015 13:51

Har just nu slöjd, dock slutar jag om några minuter bara! Sedan SO till halv fyra, ska allt gå - hoppas på att jag slipper någon läxa nu, fast jag funderar ändå och fortsätta med svenskan då den ska vara klar till torsdag och jag har ingen aning om j...

Av Elin - 4 maj 2015 07:57


Ovido - Quiz & Flashcards