elin-mylife

Direktlänk till inlägg 4 maj 2014

Gräl, barnvakt å choklad&apelsin

Av Elin - 4 maj 2014 19:39

Sitter här med en ansiktsmask och funderar på vad rubriken på detta inlägget ska vara. Oj, vad spelar det för roll egentligen? Javetintemenjaggillarochkommapårubriker :) 

Ska sitta med ansiktsmasken i någon minut till och det värmer som fasen, dock stod det på förpackningen att den skulle göra de xD Haha. Det är choklad & apelsen, luktar HIMELSKT! Dock blev pappa typ rädd när jag kom in i vardagsrummet när jag hade på mig de här, andra gången också, duktigt pappa. 

-Mmmmmmmm!!!!! Här sitter man och är ledsen för att man måste ta bort den nu... 

Wait please. 


Idag så har man som sagt haft fullt upp. Känner mig dock inte trött heller och det är ett stort PLUS! 

Först på förmiddagen så var vi och köpte ett äppelträd, fan vad gott! :) Men innan det så hamnade jag i bråk med mamma, eller ja bråk & bråk, jag sa en sak till henne som jag ångrar till hundra.. jo det var så att mamma var sur och hon sa nåt till pappa så sa jag: Måste du vara så sur hela tiden!? Så svarade hon nåt. Då sa jag; Jag vill inte bo här mer! Speciellt inte med dig!! Smällde igen ytterdörren och gick ut till bilen. Fick panik i bilen och höll på & gråta för det jag sa.. såg sen att jag satte mig i fel bil, fick uttbrott och skrek i bilen och satte mig i den andra.. varför är jag ett sånt jävla cpbarn?! Jag gör också ett snäpp värre eller säger saker så fel.. kan det inte ringa någon jävla klocka inom mig innan jag säger fel saker så slipper jag göra folk ledsna eller mer sura? Jag är patetisk.. vill bara gråta ut, men det kommer inga tårar. Hon kommer inte heller förstå att jag inte menade de, jag vågar inte heller säga förlåt. Jag är så jävla dum, jag förtjänar inget, inte ens min familj..:'(


När vi var på hemväg & pappa stannade till hos en & mamma å jag satt kvar i bilen pratade hon lite smått med mig. 

Vi planterade äppelträdet när vi kom hem, planterade blommor i en kruka & la i jord i gropar som var på gården och nu är det MYCKET bättre. Ser dock fult ut nu när det är jord på gården men bättre än och bryta benen :) Jag gick sen in och gjorde maten när mamma & pappa fixade ute. Det blev pasta carbonara och jag kan ju säga det att de gick super bra efter att man sett mamma & pappa göra't. Det blev också gött :) så nu är man proffs på de. Höhö. När mamma åkt till jobbet så tog jag det lite lugnt så satte mig framför datorn, sen så satte jag igång med och städa. Det blev bra i mitt rum och nu fick jag upp tavlan som vi tatt ner eftersom att vi flyttat mina bokhyllor. Jag har också varit barnvakt åt Dennis, kan ju säga det att det gick suuuuuuuuuuuuper bra! :) Han är inte så jobbig som man tror, verkligen inte när man är ensam med honom iaf :) Vi busade lite, alltså sprang runt i huset, kittlade honom m.m, bjöd honom också på kaka. 


Duschade för en stund sen, skönt som fan. Och nu resten av kvällen ska jag fixa naglarna, kanske klippa och måla på dom genomskinligt. Måste också försöka skriva ett till inlägg om det jag tänkte. Men har skrivit i en bok så lugnt med de, glömmer ej bort vad det va. :) Juste, ska fixa en video som jag och Hanna ''gjorde'' i sommras när vi sov över så får vi se om jag lägger upp den XDD måste nog få Hannas tillåtelse först, HAHAHA.


Nä men, förutom grälet har det varit en bra dag. Mitt humör har gått upp och ner tyvärr, men klarat mig igenom de. Ha en bra kväll <3<3  






 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 6 maj 2015 08:30

Det är nu så att jag tog det beslutet igår att jag nu skulle gå vidare till en annan bloggportal. Jag har funderat och funderat i flera veckor nu, månader och beslutat mig att jag måste testa på lite nytt och "gå vidare i livet!"Jag själv är glad för...

Av Elin - 5 maj 2015 19:03


Haft en grym smärta idag, både i rygg och mage. Känns inte alls bra! Varit illamående från och till och väl hemma blev det som värst. Jag kunde knappt äta och jag höll tillslut på att kräkas och bryta ihop... När vi väl skulle äta kallsvettades jag...

Av Elin - 4 maj 2015 21:10


Drygt två dagar till ultraljudet nu. Känns helt underbart, sedan lär jag få vänta ytterliggare veckor innan jag kommer träffa läkaren. Men vi är på väg och jag är så himla glad att ultraljudet är på onsdag, just nu börjar jag tröttna och tappa greppe...

Av Elin - 4 maj 2015 13:51

Har just nu slöjd, dock slutar jag om några minuter bara! Sedan SO till halv fyra, ska allt gå - hoppas på att jag slipper någon läxa nu, fast jag funderar ändå och fortsätta med svenskan då den ska vara klar till torsdag och jag har ingen aning om j...

Av Elin - 4 maj 2015 07:57


Skapa flashcards