elin-mylife

Direktlänk till inlägg 4 maj 2014

Stress och allt annat

Av Elin - 4 maj 2014 10:29

Nu har vi söndag igen.. det innebär att jag har mycket och göra. Eller ja, lite granna iaf. Ska vattna blommorna, städa mitt rum, duscha och antagligen fixa mig lite extra med nagellack och ansiktsmask till imorgon. Och nej jag ska inte göra något speciellt, jag känner bara för det :) Ska också försöka ta mig en springtur. 
Känner mig riktigt sleten idag, inte i själva kroppen, men extremt mycket i mina ögon och det stör mig så. Jag har tagit en pollentablett, men det verkar antingen som att den inte hjälper eller att de inte beror på de.


Igår så bloggade jag ju inte så mycket och jag hade både mycket för mig, speciellt på kvällen och så glömde jag bort och uppdatera, ups! Men det är riktigt svårt när man inte direkt vet vad man ska blogga om! Men idag så uppdaterar jag ju med Veckans låt och ett till inlägg :) Fast antingen kommer det imorgon eller senare :) But, hold out!! 
Men jag får allt sätta mig ner senare och skriva upp vad för inlägg jag kan hitta på. Skrev i några nu till och med

Igår iaf så hjälpte jag till med maten och blev allmänt sur då.. men det blev bättre när jag fått mat och skrattade så jag höll på och dö, vi sa att jag skulle ''köra'' moppen och lägga den i diket (det är Idas mopped) så skickar vi en bild och säger att jag drog mig med moppen osv. Så sa vi hur hon skulle bli osv. Ja det låter inte alls kul, men det var roligt, hihi.. 

Jag hjälpte också mamma & pappa med poolen och dra upp väggarna så nu börjar det gå mot slutet. Dock måste vi fylla mer vatten självklart och se hur det blir, vi måste kanske tom göra om om det inte blir bra. Vi måste klorera, städa poolen och säkert mer. Hade helt enkelt glömt bort de.. på kvällen var vi också barnvakt hos Sara & Linus till Dennis för de åkte till stan och var ute å åt. Vi spelade iaf Skip-bo där och såg på tv. Blev jävligt trött iaf.. 


Ha en bra dag ♥

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 6 maj 2015 08:30

Det är nu så att jag tog det beslutet igår att jag nu skulle gå vidare till en annan bloggportal. Jag har funderat och funderat i flera veckor nu, månader och beslutat mig att jag måste testa på lite nytt och "gå vidare i livet!"Jag själv är glad för...

Av Elin - 5 maj 2015 19:03


Haft en grym smärta idag, både i rygg och mage. Känns inte alls bra! Varit illamående från och till och väl hemma blev det som värst. Jag kunde knappt äta och jag höll tillslut på att kräkas och bryta ihop... När vi väl skulle äta kallsvettades jag...

Av Elin - 4 maj 2015 21:10


Drygt två dagar till ultraljudet nu. Känns helt underbart, sedan lär jag få vänta ytterliggare veckor innan jag kommer träffa läkaren. Men vi är på väg och jag är så himla glad att ultraljudet är på onsdag, just nu börjar jag tröttna och tappa greppe...

Av Elin - 4 maj 2015 13:51

Har just nu slöjd, dock slutar jag om några minuter bara! Sedan SO till halv fyra, ska allt gå - hoppas på att jag slipper någon läxa nu, fast jag funderar ändå och fortsätta med svenskan då den ska vara klar till torsdag och jag har ingen aning om j...

Av Elin - 4 maj 2015 07:57


Ovido - Quiz & Flashcards