elin-mylife

Alla inlägg under april 2014

Av Elin - 25 april 2014 12:00

Jag tog inte med mig så mycket, dock ser det mycket ut men det är de inte för vi ska ju liksom bara vara borta i 2 dagar så det räcker ju. ;) 

Detta tog jag med: 

    

Tog också med mig min väska, spanskan och nåt annat småkrafs som var i väskan. Ds'et tar jag nog på kvällen när jag ska sova och spela på osv, kanske vägen dit/hem oxå :) 

Nu fick ni en liten titt på vad man ska ha med sig. Kommer nog också fota vad vi gör, inte helt säker men ska ju allt försöka :) Allt för er kära vänner ♥ Nu ska jag fortsätta med bloggandet, ha en bra dag så ses vi på söndag (om jag inte får nåt ryck och skriver innan vi åker idag)! ♥

Av Elin - 25 april 2014 10:45

Nu är det dagen då man ska åka och jag har inte ens hunnit packa in i husvagnen :S har liksom bara hittat kläder som jag ska ha på mig/med mig... duktigt Elin! Måste också hinna duscha, skriva lite inlägg och måla naglarna. Aja jag hinner nog. :) 

Funderar på och duscha först, fixa mig, packa det jag ska ha med mig och kanske göra ett litet inlägg vad jag har med mig. (& måla naglarna) Det låter ju faktiskt som en super idé. Skrev just ner på en lapp vad jag kunde blogga om, vi får se vad jag hinner med! :) 

Omg satt och kände på mitt hår, shit vad det är mjukt ♥ älskar't


Nu måste jag kila! Ha en bra dag ♥


(Fail glömde lägga in Kent's nya låt, haha så gör det nu! xD) 

Tycker själv att den är ganska bra ♥ men tror allt att man måste lyssna in den några gånger så kanske. 

Av Elin - 25 april 2014 08:30

Det är helt klart Tina!!!! Men jag saknar också min uppväxt, när vi var i Danmark, köpte Tina, hade Frasse, kaninerna och gjorde massa annat roligt! :')

Vad mer? Jag saknar också sommaren otroligt mycket, en kille -att få se min ''man''. Juste, när vi i familjen gjorde fler saker, det saknar jag fasen mest, när alla bodde hemma.. 
Finns säkert MER! Men det är vad jag kommer på nu :) 

Ha en bra dag! ♥

   

Av Elin - 24 april 2014 23:34

Jahapp.. nu har man blivit på mer dysterthumör.. *suck* 

Väntade på att få tillbaka sms i år, var nervös för att fråga och spänd för och se vad hon svarade. Men hon kunde inte så blev självklart ledsen för att hon inte kunde och sen kom surheten, vet inte varför! Det bara kommer... kom väl efter att jag väntat, vart så glad, spänd och allt sånt, så får man de beskedet, då är det klart att man blir så.. 


Men nu kan jag ju berätta vad jag, mamma och pappa ska göra. Vi ska åka ut med husvagnen till Töreboda! Vi ska vara där från imorgon till söndag, väldigt trevligt faktiskt. Bloggen kommer såklart vara uppdaterad som vanligt, eller ja, har hunnit gjort två tidsinställdainlägg men ska fixa två till imorgon, I think! :) Kommer nog också hinna blogga om vad vi gjort på söndag, men har nog fullt upp då så vi får helt enkelt se. Måste nämligen packa in grejer, duscha, måla naglarna, vattna blommorna, öva på spanska & asien...vet inte heller när vi kommer hem, osäker på den fronten.. 

Imorgon ska jag hinna blogga, packa in lite, öhm, kanske gå på nån promenad. Jag vet inte än, det ända jag vet är att vi åker vid fyra typ. Hehe. 


Funderar också på och ta med mig skolgrejerna nu eftersom att Hanna inte kunde följa med. Ska dock inte spamläsa nu när vi är borta, kanske kolla igenom eller nåt. Aja. Vi får se hur jag gör imorn! 

Just nu är jag trött och kan inte tänka alls, det bara snurrar. Vill sova, men vill inte. Det är så tomt, så tomt inom mig. ''Tänk vad man kan göra med en liten kniv''

Nu ska jag drösa iväg, godnatt! ♥




Av Elin - 24 april 2014 18:45

Sitter just nu och väntar på att Hanna ska svara på mina kikmeddelanden som jag har spammat till henne.. D; behöver VERKLIGEN svar!!! Så skriv om du ser detta, *pust*. Berättar för er sen på bloggen vad jag ska fråga henne :) vill inte skriva ut de nu, tänkte att det skulle va en överaskning!


Idag då så har jag dammsugit, lyssnat på musik, fixat lite, alltså varit duktig och tvättat sänglakan och gardiner *applåder*. Diskat och gjort lite sånt småskit :) Men asså shiiit vad lugn jag blir när jag gör sånt. That's good for me! 

Har annars bara chillat, inte orkat gjort något så aktivt, men följt med pappa och storhandlat, kollat efter äppelträd som dock inte fanns så vi får åka och kolla efter de nästa veckan ifall det kommit in. öhm, när vi letade efter äppelträd så bad vi om hjälp och oh my gash vilken snygg kille!!!!!! Dog och blev as nervös... tror också att han blev nervös med för han typ kollade ''överallt'' (misstolka inte) xD nä men hur ska man beskriva.. ni fattar ;) och han ''tog'' sig i håret. Älskar killar som blir lite smått nervösa! ♥

Vad händer mer idag? Inte vet jag.. vänta på kikmeddelande. Måla naglarna, det behövs verkligen! Blä.
(Är verkligen inte sugen på och blogga, lusten är borta :() men ska försöka stå ut så mycket jag kan!! Och mitt humör hoppar som vanligt upp och ner, är bara tom just nu, vetofan vad som händer.
 
Nu ska jag sluta snacka. Ha en bra kväll ♥
Av Elin - 24 april 2014 08:00





Från förrförra året (2012):  

Från förra året (2013):

 

Detta år:

 

Ojj! På två år har jag förändrats väldigt mycket! Både hur jag var/är och ser ut! Men inte direkt från förra året till nu, jomen kanske hur jag är då, eller ja min längd då också. Shit.. har ändrat min kroppsform både längden och bredden när jag tänker efter. Jag är riktigt nöjd med de.

Nä men jag är mycket gladare med hur jag är och ser ut nu. Jag är NöJD!!! ♥

Ha en bra dag ♥



Av Elin - 23 april 2014 17:48

Hittade precis en gammal låt som jag lyssnade och ''sjöng'' (kunde dock inte engelska då) på när jag var mindre och som jag verkligen verkligen älskade! Och nu när jag lyssnar på den så tänker jag på minnen och tycker faktiskt att den är rätt så bra, dock lite seg men om man inte tänker på de så är den bra :) Oh my gosh, minnen.. ♥♥

#Enjoy ♥

Ovido - Quiz & Flashcards