elin-mylife

Alla inlägg den 29 april 2014

Av Elin - 29 april 2014 17:45

Sitter och sjunger vid datorn, ont i magen så jag inte vet vart jag ska ta vägen och fryser så in i helvete.. är också lite nere, trött. Funderar också på om jag ska hoppa i duschen strax, skulle vara sjukt gött just nu. Sen öva på spanskan för dags för prov imorgon! Resten av kvällen ska jag bara SLAPPA. 


Skoldagen idag har varit bra, fått skratta och varit gla'h och rädd. Rädd för att killarna skulle skjuta och kasta en jävla boll på en som dom höll på med i klassrummet. Så jävla omogna

Ajajaj! *Dör*

Har haft en vanlig dag. Svenska, no, bild och so. Har inget direkt speciellt som jag kan skriva om de. Ska ha nåt förhör på en bok imorgon som vi fått läsa, eller ja vi ska berätta om den i grupper och jag bara: Yes, min turdag!.. så trött på allt med skolan och läxor. Det har liksom bara gått TVÅ dagar och jag är helt slut i kroppen och huvvet. Det ända jag längtar till just nu är sommaren och sommarlovet, bara få skita i ALLT. 

Slutade tio i tre och mamma hämtade mig, skulle egentligen följt med Hanna hem men eftersom att mamma redan var vid skolan och jag var/är tvungen och öva på saker osv så.

Tog lite kort på ''blommor/växter'' men de kommer upp när jag orkar och min magont har försvunnit. Nu ska jag iaf hoppa i duschen! Kanske uppdaterar senare, ha en bra kväll ♥ 

Skapa flashcards