elin-mylife

Alla inlägg den 28 april 2014

Av Elin - 28 april 2014 21:45

Har varit riktigt segt med bloggandet idag, har inte direkt haft ''tid'' eller vetat vad jag skulle bloggat om, det är därför det har varit ganska dött och jag är verkligen ledsen för det :/ jag hoppas att det blir bättre imorgon eller nåt. Kanske också är på bättre humör, mina känslor snurrar väldigt mycket, ena gången är jag så kär så att jag inte vet vart jag ska ta vägen, till en tyst liten råtta. Men har sluppit och varit sur, så jävla underbart! :) 

Sitter och gör det bästa som man kan göra på en dag, sitta & lyssna på musik ♥ Nicki Minaj. Men får bli lite Kent nu. ♥ 


Har inte heller hunnit gjort mkt mer idag sen jag skrev sist. Ätit rabarber/jordgubbspaj och det var sjukt gott! blir att försöka hämta en rabarber och sitta åå smaska på. Tycker att de är gott men ibland så jävla surt, tihihi. övat & blivit förhörd på asien som jag dock inte tror att vi har imorgon.... ;( Kan iaf alla länder nu så två dagar före vi ska ha provet blir det att repitera. Sett på Ullared och lite av Talang Sverige. Ramlat ner från soffan hann jag också göra idag, HAHAH xD Åh gud så himla roligt!!! ;)


Nu blir'e att slänga sig i säng, ta ett glas vatten innan och sen sovasova. Hoppas på att man inte vaknar halv fem inatt igen och vara vaken till halv sex, och vakna 74 gånger och att inte katten attackerar en typ. *Pust* 

Bättre morgon hoppas jag på imorgon, uschig svenska, skriva berättelse.. 80 min no, grupparbete med en Idiot och en bra person som tur är, utan lärare? Bild.. blää, självporträtt som inte ALLS liknar mig. ;) Sist so, hoppas att an får se ens prov då också, HOPEHOPE!!!!!!!!!!!!!! :D Slutar som vanligt tio i tre. Vi ses när jag läst klart spanskan osv :) Hoppas på en härlig dag med fint väder och trevligt fölk! Sov gott, godnatt allihopa ♥♥

 

#Egopic

Av Elin - 28 april 2014 18:30

Ligger och kollar på the walking dead och fryser som bara den! Vet inte varför, bara gör det och mina armar är som två isbitar. Usch! Är trött och allt, orkar inte med nåt just nu känner jag. Kvällen får bli att öva mer på spanskan och Asien, blä! Sen och bara sitta vid tvn.

Da'n idag har varit rätt så okej. En vanlig dag, dock ingen riktig engelska för engelskaläraren är i New York och jag kände bara; YEEEES!! Vi fick istället vara ute, två och två & leta efter saker ute som började på a och b på engelska. Man kunde vinna om man hittade flest saker, Hanna och jag hittade bara fyra, vi är så duktiga höhö

Jaop, har väl inte hänt något mer speciellt i skolan mer än att jag sett min ÄLSK och oh my god! Varje gång jag ser honom så känns det som att mitt hjärta smälter.. ♥♥ kärlek ör ibland allt underbart! 


När jag kommit hem så övade jag lite på Asien och har snart faktiskt fått in alla länder i huvvet, har bara några kvar. Känner mig duktig, höhö! Och om jag inte får precis alla rätt, vad gör de? Bara jag får godkänt är jag nöjd, men vafan klart att man vill ha 100%!!! :) Käkat en awesome wook som mamma gjort och det är såååå gott...! Läst lite spanska och förhoppningsvis fixar jag det med på onsdag. Nöjd sålänge jag klarar de men skulle ju sitta fint med högre, VERKLIGEN!


Nu ska jag gå vidare. Ni får ha en super bra kväll! ♥

Skapa flashcards