elin-mylife

Alla inlägg den 26 april 2014

Av Elin - 26 april 2014 19:00

1. Är du rädd för blod? -Inte när jag kollar på filmer, men kanske lite på riktigt (det verkade jag ju vara när jag tog blodprov) 

2. Beskriv platsen du befinner dig på just nu? -Rosa, stol, obekvämt

3. Är det viktigt att fira födelsedagar? -Inte min tycker inte jag, men verkligen andras :) 

4. Vad är det knasigate du har gjort? -Det är nog när vi hade Tina och jag skulle gör som Legolas i Sagan om ringen :S skulle hoppa upp lite coolt som honom på Tina och failar så hon springer iväg xD 

5. Vilken är din absoluta favorit godissort? -Oh my gosh, det är nog lakrits och hallon döskalle ♥♥

6. Brad Pitt eller Orlando Bloom? -SJÄLVKLART ORLANDO BLOOM!!!!!!!!! ♥ *Dead*

7. Tycker du att folk kan & ska se upp till dig? -Det får dom väl bestämma själv, det skulle ju vara sjukt roligt och gulligt men tror dock inte att någon vill de. :) 

8. Om du föddes med en annan hårfärg, vilken skulle det då vara? -Hm, oj vet faktiskt inte.. skulle velat ha blont, mörkbrunt eller mörkblått som skiftar i svart typ, haha :)

 

Kram ♥ 

 

 

Av Elin - 26 april 2014 17:00

 ♥

Av Elin - 26 april 2014 14:00

Tänkte prata lite smått om min parfym och bodymist! Har inte alls många parfymer för det är ju sjukt dyrt och det finns inte så många i min ''smak'', sjukt irriterande. Liksom vad äre som gör en parfym så dyr och värdefull?! Liksom en parfym kostar här i stan 500 spänn?! Låter jävligt snål men då får jag la låta de, det är ju bara en liten flaska med vatten och lukt typ... 

Äh nu kör vi igång med det riktiga inlägget ;) jag börjar nog faktiskt med..


Star nature: 

Den luktar bubblegum, lite jenka. och jag tycker att den luktar jävligt starkt! Den luktar ju mycket också, räcker med två sprut typ. Jag tycker att den är bra och luktar gott men har tröttnat på den ganska mycket eftersom att den luktar så starkt osv. 
Jag älskar flaskan och förpackningen!! Det är ett stort plus, och locket sitter hårt och bra :)

Det är 70 ml i och det är bra, enligt mig faktiskt eftersom att den är helt okej. Där jag köpte den kostande den 50 spänn och det är ju sjukt bra om man liksom vill ha en stark och ganska bra parfym. Kommer dock inte ihåg vart jag köpte den.. jag tycker också att parfymen räcker ''på'' en en stund, beror nog också på hur mycket man tar med. Hehe

Jag ger denna en 3/5 poäng! Så köp den om ni gillar starka och tuggummidofter ;) Perfekt för er då.

 


Bodymist: 

Jag har Mango Temptation och det luktar såååå gott! ♥ Mmh, love it. Den ska lukta mango nektar och hibiscus :) Jag tycker att lukten håller en liten stund. Den är inte heller stark, utan fruktig, somrig och sånna parfymer/bodymist's älskar jag. Vem gör inte det liksom? :) 

Jag älskar också flaskan, det är blommor i ''bakgrunden'' och på nåt annat sätt är den fin, höhö. Färgen på själva ''parfymen'' är fin med, helt rosa ♥ Det är 250 ml i, ännu bättre om det är en bodymist som man älskar. Dock så är locket på bodymisten lös så det känns som den ska lossna men den gör inte de ändå :/ Jag köpte den på Ullared för 99 kronor och det är ju awesome. Ville köpa en till men så dum var jag att jag inte gjorde de.. får göra det nån annansstans. Bara älskar dem. Tycker dock inte att man ska ha så många för man använder inte alla i alla fall, så vad är meningen med de då? Visst det ser fint ut och ha flera men ha och bara kolla på? Nääe! Räcker med fyra de håller ett bra tag. (Sånt stör jag mig på)

Räcker med en-tre sprut så luktar man muums ♥

Jag ger denna bodymist 5/5 faktiskt! Nu vet ni vad jag faller för :) Ha en underbar lördag!!! ♥

 

Av Elin - 26 april 2014 09:15

Har ju sjuuukt många favoritlåtar.. kan inte välja en! Men får la försöka. 

Det måste ju ändå vara Esanna & Baso med Starkare än kärlek eller Issa-Den kärlek du ger mig!! :) Kan absolut inte välja mellan dem, höhö.. 

Eller

 

De här var den sista Dag ..! Kan försöka hitta på några själv någon gång och göra eller nåt för det här var riktigt praktiskt och bra tycker jag, Vad tycker ni? 

Ha en bra dag! ♥


Skapa flashcards