elin-mylife

Alla inlägg den 23 april 2014

Av Elin - 23 april 2014 17:48

Hittade precis en gammal låt som jag lyssnade och ''sjöng'' (kunde dock inte engelska då) på när jag var mindre och som jag verkligen verkligen älskade! Och nu när jag lyssnar på den så tänker jag på minnen och tycker faktiskt att den är rätt så bra, dock lite seg men om man inte tänker på de så är den bra :) Oh my gosh, minnen.. ♥♥

#Enjoy ♥

Av Elin - 23 april 2014 17:08

Har varit hos tandläkaren eller ja tandhygienisten. Har fått tagit kort på mina tänder och hon har tagit bort den förbannade tandstenen... dock vare inte så mycket :) började också blöda när hon höll på, blä.. 
Ehm, mina tänder är ganska trånga och lite snea och hon frågade (yterligare) en gång till om jag ville ha tandställning (en annan hade frågat det tidigare hos tandläkaren) och jag sa ABSOLUT nej. Vill verkligen inte ha de, visst mina tänder blir nog betydligt bättre, men jag skulle se otroligt ful ut, läspa och så skulle det nog göra jätte ont och sätta in..

Det skulle dock vara spännande och ha de men nja..

Hon tog på nåt ''medel'' som smakar sjukt äckligt, typ morot som jag skulle ha till halv fem (i en timme)


När vi var klara där, åkte vi och köpte lite små grejer. Väl hemma, fixade jag en bild, sallad och har också käkat nu :) 
Vetofan vad som händer nu, är sjukt trött i ögonen, får nog bli en slaaappdag! Duscha håret ska jag nog göra ikväll iaf, kanske se på efterlyst..  :) 

Ha en fortsatt bra onsdag ♥

 

Bertil ♥

           

Grodorna som var i Höla ;)

 

Pannkakan höhö.. 



Av Elin - 23 april 2014 14:00

Hanna åkte hem kanske för 40 minuter sen? så sitter just nu i min säng och kollade igenom facebook, bloggar osv. Är sjukt stressad för ingenting och vet inte varför, bara kom för tio minuter sen.. 

Ska till tandläkaren om om 45 minuter, eller ja där ska jag vara fem i tre. Blir väl bra, får ''rensa'' mina tänder och borsta dem, för HATAR när de tar bort tandsten, gör så jävla ont på nåt sätt :S 

Annars idag blir det väl att kanske försöka gå på nån promenad, vet inte alls hur dagen fortsätter.. 


Somnade typ halv tre inatt och vaknade av att jag drömde om att Hanna & jag var nånstans i campade i en husvagn så hade vi brevid en pedofil. (Glömde berätta detta Hanna) -vi träffade Nicki Minaj, så jag fick en autograf och började gråta. xD Dagen efter var vi med skolan och vi skulle springa runt i en stad, typ fem varv. Det var med rutschkanor och allt i den tävlingen..

Jag vaknade halv elva (Hanna innan) och vi låg och kollade på mobilen, pratade. Sedan så klädde vi på oss, åt frukost, fortsatte kolla lite på World War Z och vi konstaterade att den sög, höhö! Fixade därefter i mitt rum och Hanna drog hem.. så jag diskade lite grejer som vi använde igår. :) Det var en roig övernattning ♥ och hoppas på fler 


Hinner inte lägga in bilder nu för jag måste verkligen fixa mig, klockan är kvart över två när jag är klar med detta inlägg och som sagt, jag är redan stressad och vill inte bli det mer. Men ska fixa dem och ni ska att få se dem. Ha en bra onsdag! ♥


Av Elin - 23 april 2014 08:00

För att jag tycker det är roligt! :) Och om man inte hinner blogga med något annat så är ju de här suuuper bra och bloggen är då uppdaterad med något. Dock så kan jag göra dom här någon dag före, fast det är ju skönt också. :) 

Ha en bra dag ♥

Av Elin - 23 april 2014 00:00

Ligger just nu i min säng och Hanna halvsover på en madrass brevid mig. Kollar på den andra filmen för idag och det är World War Z, den är bra hittills! Vi har kolla på Evil Dead och jag typ dog för jag tyckte att den var as läskig D: vi har ätit lite choklad till de och drukit te, mums! :) 

Annars idag så har vi gjort några pannkakor som jag skrev igår. Vi har fiskat och jag fick en fisk!! Omg var as spännande och faktiskt roligt. Bara det att när jag skulle hämta mask så.. drog jag mig och ramla i vattnet XD HAHAHA Blev lerig och blöt på byxorna och det blev som en jävla sjö i skorna XD Uschfy!!!! Trodde att jag skulle dö, blev as chockad först och visste inte om jag skulle skratta eller bara va. Men insåg sen att det nog såg as roligt ut så skrattade åt det och fick dra hem och byta kläder. HAHA är så duktig!!! 

Var dock as äckligt och ta på mask på kroken och hålla i fisken :S men nu har jag lärt mig de. 


Vi har också varit jävligt aktiva idag med :) vi har gått på en promenad i en timme till ''Höla''. Där stannade vi också till och kände på vattnet och såg as många grodor som simmade där i. Lite snuskigt men aa. En man kom också lite random som gick med sin hund och pratade med oss. Ehm. Vi såg en orm påväg dit och jag höll på och dö!!! Hatar ormar så jävla mycket!!! :( sen påväg hem så vare nog en i gräset och hörde de när den rörde sig så jag skrek till och typ flög på Hanna så hon fick en hjärtinfarkt xD haha! 

Vi gick ner till älva och kände på vattnet där, var väl lite skönt. Hoppat stundsmatta, övat på kullebyttor baklänges. Kört pilkastning och badminton. :) 

Juste vi har också spelat Skip-bo!


Annars idag innan Hanna kom så gjorde jag inte så mkt. Gjort rent min rycktlåda, dock hann jag inte klart men får la göra det imorgon, då jag ska till tandläkaren fem i tre. Wäää... 


Nu ska jag försöka ta mig ut ur rummet, är ganska blockerat här, ska borsta tänderna. Får försöka få med Hanna som LIGGER OCH SOVER! Upp & hoppa nu va sömntuta!♥ Kommer inte våga gå ut ur mitt rum efter filmen.. :$ Omg.. rummet kokar, är såå varmt! Och mina ögon svider..

Sov gott nu allihopa. Godnatt ♥

(Nån bild kommer imorgon då jag har tid och lust & lägga upp)

Skapa flashcards