elin-mylife

Direktlänk till inlägg 21 april 2014

Sommardag 2

Av Elin - 21 april 2014 21:37

Har just duschat och satt på en ansiktsmask! Så härligt. Dock så svider ansiktsmasken så jag vet inte vad.. det är inte trevligt alls. Tål jag inte eller vad? :/ 

Så just nu sitter jag och väntar på att mamma ska komma hem för då ska jag få i mig nåt, har inte ätit sen halv ett som jag sa i förra inlägget, höhö. Annars blir det att ta bort ansiktsmasken, typ tio i tio. Smörja in mig i fejjan och ta det lungt! :) 

Gud vilken härlig dag det har varit idag! Har njutit som fan i solen osv. I förmiddags så hängde jag med Linus, Dennis och pappa till Karlstad för de skulle till biltema :) Det var roligt. Bara de att Linus lämnade pappa vid lastbilen (hos hans chef) och jag åkte med Linus och det blev jävligt awkward... xD han frågade om ''honom'' och annars var det bara en pinsam tystnad. Hahah

Har dammsugit mitt rum, gått på en promenad med Ida och hon berättade att hon skulle köpa kaniner!!! Jag blev så jäääävla glad!!! Vi hade det nämligen när jag var mindre så aa. Fast vi får dom om typ två månader.... dom är inte ens födda höhö. Men som sagt Juni är snart här :))) och jag kommer få hjälpa till (vad hon sa i nuläget iaf) :) Ida var iaf super trevlig när vi gick och då själv blev jag glad! Så tycker jag verkligen att hon ska fortsätta vara 

Har också övat bakåtkullebytta på studsmattan och det gick bra! :D Lyssnat på musik, och gått runt lite på gården. Juste, läste också en bok. 

Aa så har väl min dag varit! :)


Imorgon blir det nog MASSA SKOJ! Hanna ska nämligen sova över här :) Mycket skoj! :) Det vi har planerat är iaf att göra pannkakor/plättar, alltså dom här http://nattis98.bloggplatsen.se/2014/04/14/10653841-frukost-nyttiga-pannkakor/#kommentarer

Ska bli sjukt spännande och testa dessa :) 


Nä nu får jag äta nåt. Har komit saker emellan här nu när jag skrev så tog lite längre än vad jag tänkte mig. Ha en bra kväll nu! ♥♥

   

Albin ♥

   

Jag kom inte alls med på den här bilden .. :$

 
 
Ingen bild

natalia

21 april 2014 22:13

Vad skönt me ansiktsmask och kul att ni ska göra pannkakorna! fina bilder :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 6 maj 2015 08:30

Det är nu så att jag tog det beslutet igår att jag nu skulle gå vidare till en annan bloggportal. Jag har funderat och funderat i flera veckor nu, månader och beslutat mig att jag måste testa på lite nytt och "gå vidare i livet!"Jag själv är glad för...

Av Elin - 5 maj 2015 19:03


Haft en grym smärta idag, både i rygg och mage. Känns inte alls bra! Varit illamående från och till och väl hemma blev det som värst. Jag kunde knappt äta och jag höll tillslut på att kräkas och bryta ihop... När vi väl skulle äta kallsvettades jag...

Av Elin - 4 maj 2015 21:10


Drygt två dagar till ultraljudet nu. Känns helt underbart, sedan lär jag få vänta ytterliggare veckor innan jag kommer träffa läkaren. Men vi är på väg och jag är så himla glad att ultraljudet är på onsdag, just nu börjar jag tröttna och tappa greppe...

Av Elin - 4 maj 2015 13:51

Har just nu slöjd, dock slutar jag om några minuter bara! Sedan SO till halv fyra, ska allt gå - hoppas på att jag slipper någon läxa nu, fast jag funderar ändå och fortsätta med svenskan då den ska vara klar till torsdag och jag har ingen aning om j...

Av Elin - 4 maj 2015 07:57


Skapa flashcards