elin-mylife

Alla inlägg den 21 april 2014

Av Elin - 21 april 2014 23:14

Hanna skickade en länk på en video/låt som jag letat efter och jag dog typ när hon skickade den!!! Omg.. Ni måste titta och lyssna, klicka på länken xD https://vine.co/v/Mi2PIBDvYjm/embed

#KOLLAKOLLAKOLLAKOLLA♥♥♥

Ha en bra kväll ☻♥

(Ni måste dock ta på ljudet själva)

Av Elin - 21 april 2014 21:37

Har just duschat och satt på en ansiktsmask! Så härligt. Dock så svider ansiktsmasken så jag vet inte vad.. det är inte trevligt alls. Tål jag inte eller vad? :/ 

Så just nu sitter jag och väntar på att mamma ska komma hem för då ska jag få i mig nåt, har inte ätit sen halv ett som jag sa i förra inlägget, höhö. Annars blir det att ta bort ansiktsmasken, typ tio i tio. Smörja in mig i fejjan och ta det lungt! :) 

Gud vilken härlig dag det har varit idag! Har njutit som fan i solen osv. I förmiddags så hängde jag med Linus, Dennis och pappa till Karlstad för de skulle till biltema :) Det var roligt. Bara de att Linus lämnade pappa vid lastbilen (hos hans chef) och jag åkte med Linus och det blev jävligt awkward... xD han frågade om ''honom'' och annars var det bara en pinsam tystnad. Hahah

Har dammsugit mitt rum, gått på en promenad med Ida och hon berättade att hon skulle köpa kaniner!!! Jag blev så jäääävla glad!!! Vi hade det nämligen när jag var mindre så aa. Fast vi får dom om typ två månader.... dom är inte ens födda höhö. Men som sagt Juni är snart här :))) och jag kommer få hjälpa till (vad hon sa i nuläget iaf) :) Ida var iaf super trevlig när vi gick och då själv blev jag glad! Så tycker jag verkligen att hon ska fortsätta vara 

Har också övat bakåtkullebytta på studsmattan och det gick bra! :D Lyssnat på musik, och gått runt lite på gården. Juste, läste också en bok. 

Aa så har väl min dag varit! :)


Imorgon blir det nog MASSA SKOJ! Hanna ska nämligen sova över här :) Mycket skoj! :) Det vi har planerat är iaf att göra pannkakor/plättar, alltså dom här http://nattis98.bloggplatsen.se/2014/04/14/10653841-frukost-nyttiga-pannkakor/#kommentarer

Ska bli sjukt spännande och testa dessa :) 


Nä nu får jag äta nåt. Har komit saker emellan här nu när jag skrev så tog lite längre än vad jag tänkte mig. Ha en bra kväll nu! ♥♥

   

Albin ♥

   

Jag kom inte alls med på den här bilden .. :$

Av Elin - 21 april 2014 21:12

Uppdaterar om en stund! Måste göra och fixa lite grejer, sen kanske äta när mamma kommit hem för har inte ätit sen halv ett typ. Not good :) Blir också nån bild. HÅLL UT!! ♥

Av Elin - 21 april 2014 08:00

     

Har mina glasögon (som jag aldrig använder för jag tycker att jag är sååå fuuul i dom!) Deo, höhö. Handsprit som jag fick av mamma i lördags (alltid bra och ha när vi ska nånstans eller till maten i skolan). Nycklar, näsdukar, hörlurar, fil och hårspänne! Nej vad heter de!? o-o aja, ni ser vad jag menar! :) 

Ha en bra dag!! ♥


Skapa flashcards