elin-mylife

Alla inlägg den 20 april 2014

Av Elin - 20 april 2014 22:53

1.  Har suttit och lyssnat på den typ hela tiden och tröttnar typ aldrig :S älskar sångrösten enormt!! 


Bonuslåt:

Denna är oxå enormt bra. Får rysningar av den och grät första gången ♥


Av Elin - 20 april 2014 22:45

Målade just naglarna men det gick inte ALLS som jag tänkt mig.... vill inte ens prata om de men ni ska få höra. Målade först med grönt och sen så typ råkar jag stöta till den så den flyger ner från bordet och så det blir fullt med nagellack på bordsbenet och jag fick på mina leggings. Springer ut och hämtar papper så ska jag torka upp det men så får jag inte det för mamma ska göra de och då blir jag ännu mer irriterad! När vi är klara, arg som jag är fortsätter jag, tar på glitter på långfingret på båda händerna och sen ska jag göra ''pluppar'' med den där möstergrejen så är det inte tillräckligt med färg i nagellacket så den når inte ner och gudvetallt.. Fick rage på de och det slutade med att jag packade ihop grejerna och satte mig här! Åh är så irriterad, det går så jävla bra för mig hela tiden!! Orkar verkligen inte med det här jävla livet ibland, ibland önskar jag verkligen att nån sköt mig, här & nu. ''Suck'' 


Annars så har kvällen varit bra om man inte tänker på det andra. Har gått på en promenad med familjen för Sara och de andra tränar med Joppe för han ska lära sig sen och dra en ''vagn'', kommer inte exakt ihåg vad det heter. :$ spelat skip-bo och sett på Partaj. Ätit godis. 


Imorgon kunde inte Hanna sova och det är fullt lugnt. Vi ska försöka på tisdag och jag är as taggad! :3 Ska dock till jävla tandläkaren på onsdag men det blir ju fem i tre. Wäää.. gillar inte alls de. 


Nu ska jag bara ta det lungan. Se på twd eller nåt annat. Försöka få upp mitt humör iaf! :/ Men ha en bra kväll allihopa. ♥

      



Av Elin - 20 april 2014 17:45

Fåglarna kvittrar, solen skiner, det är varmt och jag sitter ute på verandan och bara är, å lyssnar på fåglarna. Har njutit HELA dagen & varit ute eftersom att det varit så fint. Hoppas verkligen att hela veckan blir så här för då skulle det vara suuuuper! Dock så har vi inte satt igång poolen så blir inget badande på några veckor...vi måste fixa den för den ahr typ ''åkt ner'', eller ja sanden har sjunkit som poolen står på och det ser helt fuckdup ut :S vi ska nog fixa den nästa helg eller nästnästa, vi måste vara många som hjälper till. 

Annars idag så har jag diskat, aa duktigt Elin! ;) Fått utbrott på Ida... men det behöver vi inte prata om nu. Ehm, varit med pappa och Linus i garaget för de fixar farfars bil, höhö. 

Omg såg just att jag VERKLIGEN måste smörja mina händer! Wääää, får göra det innan jag lägger mig ikväll eller bara senare så jag inte gör nåt. 


Ikväll ska jag måla naglarna och använda den där grejen för och göra mönster & så med :) Väldigt spännande! Sen vet jag inte mer, kanske ''feta'' mig oxå :) haha.

Jag mår bättre nu än imorse, kan prata lite bättre men får dock ont i bröstet när jag hostar, andas in och så. Lite snorig är jag också.

Hanna och jag tänkte sova imorn (Hanna visste inte om hon kunde) och jag mår ju lite såååådär! Men om jag såklart känner mig bättre imorgon så kan jag sova ;) Om du ser de här kan du la kika mig??


Nu ska jag fortsätta chilla ute. Ha en bra kväll ♥

Av Elin - 20 april 2014 11:00

Nu är sommarn på G! Det är över 16 grader ute och jag typ dog när jag gick ut!!! ♥ Solen skinner som ja, jag vet inte, den lyser as starkt iaf. Idag blir det att försöka vara ute så mycket som jag kan och orkar. 

Har fotat nu lite på förmiddagen, inte så många bilder men några.. just nu sitter jag och läser bloggar och kollar på systemkameror, omg vill verkligen ha en! Skulle ju vara perfekt till bloggen just nu eftersom att kvaliten på mina bilder suger ARSLE. Men bättre med några dåliga bilder än inga alls? Ska allt försöka fixa en :) Bloggen skulle verkligen bli TUSEN gånger bättre! ♥ Blir och spara nu då, både till systemkamera och en ny mobil.. 


Vaknde imorse hur varm som helst, antagligen med feber, pappa tyckte iaf att jag var varm. Hes så in i helvete så att jag inte kunde prata, alls.. ont i bröstet och min andning som är tung och gör ont. Annars så mår jag bra, är på nåt sätt riktigt humör ''idag vill jag vara social och aktivhumör'', är också glad annars! :)

Nu blir det att gå ut och sätta sig i en stol och njuta i solen. ♥ Ha en underbar ''sommar''dag ♥

                 

Av Elin - 20 april 2014 08:00

Mitt favoritrecept är suuuper enkelt och som är perfekt en varm sommardag! Omg vad jag älskar det! Skulle VERKLIGEN INTE kunna leva utan de! ♥
Jordgubbar, mjölk, grädde och socker.. muuums säger jag! Det är mitt favvorecept, verkligen ett tips till sommarn :) <3

Ha en bra söndag! ♥

Skapa flashcards