elin-mylife

Alla inlägg den 15 april 2014

Av Elin - 15 april 2014 16:45

Vilken kortdag det var i skolan! Slutade tjugo över ett!! Var riktigt skönt. Dock fick jag stå och vänta på taxin i typ en timme och var as nära på att frysa ihjäl kändes de som.. solen var varm men ibland blåste det riktigt mycket och kallt, fy satan!

När jag kommit hem iaf så åt jag för var hungrig och godissugen. Satt och kollade runt lite på internet och twd! Gör det just nu också. :) 


I skolan idag började vi som sagt tjugo minuter tidigare, alltså halv nio. Vi skulle egentligen haft svenska men svenskaläraren är borta nånstans så vi hade soprov om internet i grupper och det gick faktiskt bra! Eller ja, jag tror i alla fall att det gick bra och jag är nöjd så! :) Vi har hört en som pratat om en brand som hände 1997, det var tre/fyra killar som förstörde en fest så det började brinna och runt 63 ungdomar dog. :/ Det var intressant och det blev nästan så man fick tårar och rysningar!! Vi fick också en bok av henne som berättade och den ska jag nog faktiskt ta och läsa. Dock är det hur många sidor som helst, men lite granna iaf så få vi se vad som händer därefter. Vi hade också bild, där skulle vi måla självporträtt och min blev inte alls bra... liknar inte ens mig!!!! D; 


Ikväll ska jag duscha och bara ligga under mitt täcke, fryser så in i bomben. :/ Fryser tom under täcket, usch. Blir kanske också & se färjestad på tvn. I don't know! Har iaf ledigt från läxor så ;) 

Nu ska jag fortsätta se på twd. Ha en bra kväll! ♥



Av Elin - 15 april 2014 07:00

Jag tror inte direkt att jag har nåt smeknamn. Men jag blir kallad Ida av mamma och pappa väldigt ofta så det får väl vara mitt smeknamn. Dom kan inte hålla reda på mig och Ida, så ibland får hon också heta Elin. ;) juste! Mamma kan också kalla mig ''Stumpan'' mwhihih!♥ Ibland gumman också :) 

Ha en bra dag! 



Skapa flashcards