elin-mylife

Alla inlägg den 13 april 2014

Av Elin - 13 april 2014 22:30

Sorry allihopa att jag inte uppdaterat bloggen nu under kvällen, men har allt gjort endel saker och sen har jag inte alls varit på humör idag så! :/ 

Har nu på kvällen också inte haft någon lust att uppdatera, har dock också målat naglarna med de nya nagellacken och jag failade verkligen med ena handen, blev såååå jävla fult!!! ;( Andra handen fick mamma hjälpa mig med. Den blev as snygg! <3

Jag mår bra nu, inge ont i magen och har inte illamående, men svårt och äta ibland. Men självklart fixar det sig, är snart på fötterna igen..


Dagen idag har jag varit ute med familjen, fixat ''påskris'' och satt i fjädrar, den blev awesome. Bara det att Dennis kom och förstörde, det passade inte direkt så bra när jag var på humöret idag! Har tagit hand om honom lite granna. Legat i sängen och latat mig/datorn/sett på youtubeklipp. öhm, duschat, prövat en ansiktsmask, sett på tv och spelat skip-bo två gånger nu på kvällen och två gånger på morgonen! :) 


Imorgon blir det ÄNTLIGEN tillbaka till skolan. Har varit sååå långtråkigt och varit hemma, det kan jag ju säga! Nu ska jag jobba PÅ så jag kommer dit alla andra är i skolan, yey.. det blir och snygga till sig lite extra imorgon och ta sin nya väska :') Blir nog iaf en vanlig dag i skolan, fyradagarsvecka innan påsklovet, Undeeerbart!

Nu ska jag hoppa i säng, för är så trött nu så jag somnar framför datorn. Sov gott, PUSS! ♥

(Bild kommer upp imorgon, orkar inte fixa det nu!!)

Av Elin - 13 april 2014 09:00

Oj shit! Det var ju as svårt!!

Har många som jag skulle vilja byta liv med för en dag. 
Men jag skulle nog faktiskt byta med Sara! Liksom få ta hand om hästarna och göra VAD JAG VILL med dom! ♥ Skulle rida och ja allt typ.. ta hand om Dennis och allt sånt. (Lite väl mkt kanske men skulle vara roligt) ;) Inte bo hemma och få fixa käk själv och vilken mat som helst liksom! Riktigt nice faktiskt! ♥

Ha en bra söndag! 

Skapa flashcards