elin-mylife

Direktlänk till inlägg 12 april 2014

Skip-bo

Av Elin - 12 april 2014 23:00

Äntligen lyckades jag göra någonting idag! Först till dammsög jag undervåningen sen sjönk jag ihop till och lata mig igen så jag satte mig framför tvn och var lite nere och bara LAT.. fick sen ett ryck och bara: -Nej, nu måste jag städa, sätt igång nu för f*n ELIN! Så jag storstädade mitt rum helt, dock bytte jag inte sänglakan, gör det imorgon för duschar då också :) Har annars suttit och kollat på Smartare än en femteklassare, Sara, Dennis och Linus kom så vi fikade och pratade (fick äntligen i mig en bulle! Och till middag fick jag bara i mig en sprödbakad torsk (inte stor) och någon gaffel mos).. :/ 

Har också underkvällen spelat Skip-bo med mamma, pappa och Ida! Var riktigt roligt och fick upp humöret rejält! Har skrattat och det var sjukt länge sen jag gjorde de :) Kändes skönt när dom känslorna kom fram!!!


Har också insett att mina lår har minskat med typ en-två cm :$ liiite skumt faktiskt för jag har inte direkt tränat och kan väl inte bero på att maten inte funkar nu direkt på bara några dagar? Men vad vet jag liksom.. försöker äta, men det går verkligen inte! Blir mätt efter 4 gafflar så jag håller på och kräkas. Sen så blir jag så uppblåst så fort jag äter. :/ inte kul.


Nu ska jag hoppa i säng! Är sååå trött! Imorgon hoppas jag på att vädret bjur på sol! Sov gott allesammans. Kram ♥

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 6 maj 2015 08:30

Det är nu så att jag tog det beslutet igår att jag nu skulle gå vidare till en annan bloggportal. Jag har funderat och funderat i flera veckor nu, månader och beslutat mig att jag måste testa på lite nytt och "gå vidare i livet!"Jag själv är glad för...

Av Elin - 5 maj 2015 19:03


Haft en grym smärta idag, både i rygg och mage. Känns inte alls bra! Varit illamående från och till och väl hemma blev det som värst. Jag kunde knappt äta och jag höll tillslut på att kräkas och bryta ihop... När vi väl skulle äta kallsvettades jag...

Av Elin - 4 maj 2015 21:10


Drygt två dagar till ultraljudet nu. Känns helt underbart, sedan lär jag få vänta ytterliggare veckor innan jag kommer träffa läkaren. Men vi är på väg och jag är så himla glad att ultraljudet är på onsdag, just nu börjar jag tröttna och tappa greppe...

Av Elin - 4 maj 2015 13:51

Har just nu slöjd, dock slutar jag om några minuter bara! Sedan SO till halv fyra, ska allt gå - hoppas på att jag slipper någon läxa nu, fast jag funderar ändå och fortsätta med svenskan då den ska vara klar till torsdag och jag har ingen aning om j...

Av Elin - 4 maj 2015 07:57


Ovido - Quiz & Flashcards