elin-mylife

Alla inlägg den 12 april 2014

Av Elin - 12 april 2014 23:00

Äntligen lyckades jag göra någonting idag! Först till dammsög jag undervåningen sen sjönk jag ihop till och lata mig igen så jag satte mig framför tvn och var lite nere och bara LAT.. fick sen ett ryck och bara: -Nej, nu måste jag städa, sätt igång nu för f*n ELIN! Så jag storstädade mitt rum helt, dock bytte jag inte sänglakan, gör det imorgon för duschar då också :) Har annars suttit och kollat på Smartare än en femteklassare, Sara, Dennis och Linus kom så vi fikade och pratade (fick äntligen i mig en bulle! Och till middag fick jag bara i mig en sprödbakad torsk (inte stor) och någon gaffel mos).. :/ 

Har också underkvällen spelat Skip-bo med mamma, pappa och Ida! Var riktigt roligt och fick upp humöret rejält! Har skrattat och det var sjukt länge sen jag gjorde de :) Kändes skönt när dom känslorna kom fram!!!


Har också insett att mina lår har minskat med typ en-två cm :$ liiite skumt faktiskt för jag har inte direkt tränat och kan väl inte bero på att maten inte funkar nu direkt på bara några dagar? Men vad vet jag liksom.. försöker äta, men det går verkligen inte! Blir mätt efter 4 gafflar så jag håller på och kräkas. Sen så blir jag så uppblåst så fort jag äter. :/ inte kul.


Nu ska jag hoppa i säng! Är sååå trött! Imorgon hoppas jag på att vädret bjur på sol! Sov gott allesammans. Kram ♥

Av Elin - 12 april 2014 18:00

1. Mina drömmar är just nu att kunna få skaffa en häst!

2. Men om man ska tänka mer på framtiden så vill jag fortsätta med bloggndet helt klart, hoppas i flera år och att jag lyckas få mer besökare, verkligen! :)

3. Det är också att jag ska få bättre betyg! Helt klart vill jag just nu ha bättre i engelska och matte, om jag lyckas få D i det så skulle det vara otroligt bra och skulle vara så stoolt!! Jag skulle själv inte tro mina ögon och skulle må sjukt bättre! 

4. Min dröm är också att jobba som polis, liksom ta fast massa jä*lar (om jag får uttrycka mig så) och hjälpa folk! Det älskar jag och det verkar helt jäkla awesome! :)

5. Vill också åka till Spanien och ha användning för min spanska.


Så långt har jag kommit på mina drömmar. Finns säkert MASSA mer! Nu har ni iaf fått höra lite granna. Ha en bra kväll ♥

Av Elin - 12 april 2014 11:45

Är just nu super ledsen och märker att mina dagar börjar bli sämre. Ligger bara i sängen och idag har jag redan hunnit ligga här i 4 timmar?! Är så jävla lat! Jag äter inget heller, har bara fått i mig ett halft glas smoothie och insåg att den inte alls blev så som jag tänkte mig, smakade inge vidare heller.. mår så jäkla illa och har ont i min mage. Spyr snart känns det som. :/ Min mage var sjukt öm imorse när jag vaknade, kunde inte gå upprätt heller. Gjorde också sjukt ont när Albin kom och la sig på magen, skrek nästan ut och höll på och gråta. 

Sitter bara och tänker, vet inte vad jag ska skriva är helt tom på något sätt.


Jag är också ledsen för en kompis (du vet vem du är!) Hon mår dåligt och det känns just nu som allt är mitt fel.. när jag har varit ledsen har jag skrivit till henne och det känns som att jag har tryckt ner henne i de här. Känns inte som att ''du'' heller vill prata om de men jag vill att du bara ska vara glad och prata. Jag har varit med om det här flera gånger så jag vet hur du känner och går igenom, men man kan inte hålla det inom sig, det har varit mitt misstag flera gånger. Om du vill prata, GöR de! Om du tycker att det är pinsamt och gråta när du pratar om de, skit i de, vi vill bara att du ska må bra! Om du inte vill prata med mig, prata med dina föräldrar eller skolsköterskan/kuratorn?

Tycker att du ska lyssna på det jag skrev, det kan hjälpa!        ♥


Ska försöka fixa till mig och hitta på nåt för klockan är snart tolv, kanske städa så jag kan bli gladare. Skulle egentligen städa imorgon men gör de idag, tror jag, mwihihi. 

Ni alla får ha en bra dag, jag ska försöka.. 

Skapa flashcards