elin-mylife

Alla inlägg den 11 april 2014

Av Elin - 11 april 2014 12:30

Hej&hopp!

Då är man hemma ännu en dag och det är otroligt jobbigt... vill bara tillbaka till skolan och hinna arbeta (nej jag gillar inte skolan, men hatar och ligga efter det är därför). Kommer nog hinna ikapp, I hope so! Känner mig totalt instängd här hemma. Men imorgon kan jag äntligen gå ut, ska bli riktigt gött. Jag mår ganska bra, lite ont i magen och illamående bara +trött. 
Har inte hunnit gjort mycket idag, skrivit med kompisar, kollat på twd, sims och fått jäkla frånvaro från skolan ÄVEN fast vi ringt! Det är sjukt! De där som dom har kommit överens om kan dra åt *******! Det suger och sen funkar de inte...... fick lite rage ja! ;/ 
Resten av dan ska jag vara grinig.. ''pust'', är inte alls på bra humör! 


Igår fixade jag ju kläderna som jag fick av Ida och sen kastade jag lite som jag inte gillar så nu har man lite mer! Det blev bra och är nöjd! Ni kommer få se hur det blev om några dagar för då är det på den här dag blabla och visa min garderob. 


Min plan för helgen blir nog så här, dock inte säkert: 

Imorgon ska jag vattna blommorna/orkideerna, gå på någon promenad. 

Söndag-STÄDA MITT RUM!!!!!


Blev en liten uppdatering, hade dock inget och skriva om och har ingen lust alls och skriva men känner att ni måste vara uppdaterade. Ha en bra dag ♥

Av Elin - 11 april 2014 07:00

Okej. Vi kör! Jag tar på datorn, spotify


1. Demons-Imagine Dragons.

Den betyder ingenting typ. Den är bra haha

2. Faith-Radio Edit - BlasterJaxx.

Den är bra, perfekt dansmusik!! ;)

3. Under Control - Calvin Harris, Alesso, Hurts.

Jag vet inte varför jag har den på min spellista, för den är inte alls bra enligt mig! 

Ha en bra dag! ♥

Skapa flashcards