elin-mylife

Alla inlägg den 10 april 2014

Av Elin - 10 april 2014 14:30

Lyckades äta en frukost förut och nu en liten yoghurt. Har inte fått upp det och känner mig sjuuukt bra! Dock kan jag få ont i magen och så mår jag illa, blir också yr så fort jag ställer mig upp så jag håller på och svimma. :/ Kämpar på.

Hela förmiddagen har jag kollat på The waking dead och så, så nu när jag har lite mer energi ska jag kolla igenom påsen med kläder och lyssna på musik. Blir väl inte och göra mer idag. :) 

Ses senare, ha en bra dag! ♥

     


Av Elin - 10 april 2014 08:15

Wow.. detta är mitt 1003:e inlägg på bloggen! Är så himla glad!! Tänk att jag har lyckats med så många inlägg, men det är tack vare er! :) Utan er så skulle jag inte bloggat lika mycket och fortsatt! 

Gud, detta gjorde min dag! Tror ni att jag lyckats komma upp till 2000? ;) 

Omg... TACK! Ha en bra dag, nu ska jag försöka fixa & käka frukost ♥

Av Elin - 10 april 2014 07:00

Som jag sagt förut tänker jag inte visa bild på min familj. Skulle inte ens tro att dom vill det heller! Så det får bli en bild på mig. 

Ha en bra dag ♥

 

Skapa flashcards