elin-mylife

Direktlänk till inlägg 9 april 2014

Ullaredsresan!

Av Elin - 9 april 2014 21:00

Ops vilka dagar kan jag ju säga... har varit både roligt men också ett rent helvete!!

Igår vaknade jag några minuter före fyra och kände mig dålig i magen, gick på toa och sen när jag var klar där spydde jag! Fyfan :( som tur var så kom pappa upp för han skulle jobba så jag sköljde av mig och gick ut gråtandes (hatar och spy, får sån panik av de) och sa till pappa ''jag har fått magsjukan'' :'( (troligen är det inte de!) och gick in och la mig, så mamma kom upp. Fick en hink och försökte sova. Sov en timme.. 


När klockan ringde så frågade mamma hur det var. Fixade mig och det blev lite bättre. Ont i magen fick jag också och sa att jag skulle stanna hemma. Sen ändrade jag mig osvosv. 

När vi tillslut skulle sätta oss i bilen fick jag panik och höll på och kräkas. Sa ''jag stannar hemma!! :'('' och sprang in. Mamma och dom pratade med mig så åkte dom. Grät så in i helvete i sängen tills jag fick ett samtal. De sa att de grät och frågade om jag var helt säker, jag var inte de, ville inte vara ensam hemma mådde inte bra för de heller så de hämtde mig. Mådde bättre sen. Fick stanna nån gång på vägen för jag höll på och kräkas men inget kom. Vägen dit kändes som 56 timmar. 

När vi tillslut kom fram gick vi och skulle ''låna'' en stuga men vi var tvugna och göra det efter tre.. så vi gick på Gekås och jag mådde VERKLIGEN bättre! :) Sara och mamma sa att jag sken upp som en sol och att jag såg hur pigg ut som helst. 

Efter fem så fixade vi stugan och gjorde oss hemmastadda. Vi spelade kort, kollade på tvn, pratade, skrattade osv. Vi la oss vid elva tror jag. 


Vaknade klockan sju så vi käkade frukost, fixade stugan osv! Åkte till Gekås idag igen och jag fick allt hem grejer! :) Är NöJD med alltihopa!!! 

Hemresan gick ganska snabbt men hade fått sjuk smärta i magen och sjukt illamående igen.. kunde inte äta mc när de andra åt. :/ Tog nån pommes från mamma för hon ville att jag skulle få i mig nåt. 

När vi kom igen så la jag mig i sängen mådde rent ut sagt skit. Drack lite apelsinjuice och sen funkade det inte mer, det kom upp... 

Är bättre nu men kan få en sån smärta i magen så jag dör typ, ont på ett ställe vid revbenen och ibland ryggen. Har lyckats duschat också. Kvällen fortsätter med #Efterlyst?<3


Blir inte skola imorgon.. vill gå dit men som mamma säger kan inte gå dit! :/ Miss my girls... and my boy! <3 MISSAR HUR MYCKET SOM HELST! VAR JU INTE SÅ HÄR JAG MENADE... 


Igår åt jag inte ett skit och typ samma idag, eller ja fick ju i mig frukost, någon pommes och juice. Kanske fick i mig 300 kalorier idag? Och nej räknar inte det men om man ska se på helheten. Hoppas att jag kan få i mig mer imorgon och att smärtan är borta.
Snart kommer ett inlägg med det jag köpte, håll utkik! :)

 



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 6 maj 2015 08:30

Det är nu så att jag tog det beslutet igår att jag nu skulle gå vidare till en annan bloggportal. Jag har funderat och funderat i flera veckor nu, månader och beslutat mig att jag måste testa på lite nytt och "gå vidare i livet!"Jag själv är glad för...

Av Elin - 5 maj 2015 19:03


Haft en grym smärta idag, både i rygg och mage. Känns inte alls bra! Varit illamående från och till och väl hemma blev det som värst. Jag kunde knappt äta och jag höll tillslut på att kräkas och bryta ihop... När vi väl skulle äta kallsvettades jag...

Av Elin - 4 maj 2015 21:10


Drygt två dagar till ultraljudet nu. Känns helt underbart, sedan lär jag få vänta ytterliggare veckor innan jag kommer träffa läkaren. Men vi är på väg och jag är så himla glad att ultraljudet är på onsdag, just nu börjar jag tröttna och tappa greppe...

Av Elin - 4 maj 2015 13:51

Har just nu slöjd, dock slutar jag om några minuter bara! Sedan SO till halv fyra, ska allt gå - hoppas på att jag slipper någon läxa nu, fast jag funderar ändå och fortsätta med svenskan då den ska vara klar till torsdag och jag har ingen aning om j...

Av Elin - 4 maj 2015 07:57


Ovido - Quiz & Flashcards