elin-mylife

Alla inlägg den 9 april 2014

Av Elin - 9 april 2014 21:45

Har tyvärr inte kvittot vid mig nu så kommer inte exakt ihåg vad all kostade men tar på ett ungefär :) Är nöjd med allt! Och visar inte det här för och skryta! Har betalat typ allt själv förutom några grejer så kalla mig inte bortskämd! :) Tack&hej! ♥

 

Där kom mina fötter med jao xD Behövde verkligen en ny plånbok, den kostade 30 spänn! 

 

Ansiktsmask ♥ blir och testa när jag frisknat till! Kostade 9 kronor per styck tror jag

   

Omg!!! Min första VS!! Är så jävla nöjd och den luktar såååå hiimla goooott!! Kostade 98-99 kronor :3

 

Värmeskyddsspray, nu jäklar ska jag fixa mitt hår oftare! :) Kostade 40-50?

 

Nagellacksborttagning, alltid bra och ha! Kostade 10-20 kr.

   

Tre nagellack som jag är sjuukt spänd på och testa, mamma valde åt mig :) En grej som man ska göra mönster och sånt med, har letat efter det as länge! Kommer ej ihåg vad detta kostade

 

Shampo och hårinpackning. Dom luktade super gott och var jätte bra, iaf vad jag ser på resultatet nu! :) Och nej ingen har tagit i hårinpackningen ;) Shampo-10-15 kr Hårinpackning-vet ej, 20 kr?

         

Strumpoor, vet ej vad de kostade.

   

60-120 kr?

   

70 kronor

 

öhm, 60-100 kr?

   

199 kr?

    

129 kr! :3


Har också fått kläder av Ida idag som hon inte kan ha. Får testa någon dag här nu.

Ha en bra kväll!!! :) Kram ♥



Av Elin - 9 april 2014 21:00

Ops vilka dagar kan jag ju säga... har varit både roligt men också ett rent helvete!!

Igår vaknade jag några minuter före fyra och kände mig dålig i magen, gick på toa och sen när jag var klar där spydde jag! Fyfan :( som tur var så kom pappa upp för han skulle jobba så jag sköljde av mig och gick ut gråtandes (hatar och spy, får sån panik av de) och sa till pappa ''jag har fått magsjukan'' :'( (troligen är det inte de!) och gick in och la mig, så mamma kom upp. Fick en hink och försökte sova. Sov en timme.. 


När klockan ringde så frågade mamma hur det var. Fixade mig och det blev lite bättre. Ont i magen fick jag också och sa att jag skulle stanna hemma. Sen ändrade jag mig osvosv. 

När vi tillslut skulle sätta oss i bilen fick jag panik och höll på och kräkas. Sa ''jag stannar hemma!! :'('' och sprang in. Mamma och dom pratade med mig så åkte dom. Grät så in i helvete i sängen tills jag fick ett samtal. De sa att de grät och frågade om jag var helt säker, jag var inte de, ville inte vara ensam hemma mådde inte bra för de heller så de hämtde mig. Mådde bättre sen. Fick stanna nån gång på vägen för jag höll på och kräkas men inget kom. Vägen dit kändes som 56 timmar. 

När vi tillslut kom fram gick vi och skulle ''låna'' en stuga men vi var tvugna och göra det efter tre.. så vi gick på Gekås och jag mådde VERKLIGEN bättre! :) Sara och mamma sa att jag sken upp som en sol och att jag såg hur pigg ut som helst. 

Efter fem så fixade vi stugan och gjorde oss hemmastadda. Vi spelade kort, kollade på tvn, pratade, skrattade osv. Vi la oss vid elva tror jag. 


Vaknade klockan sju så vi käkade frukost, fixade stugan osv! Åkte till Gekås idag igen och jag fick allt hem grejer! :) Är NöJD med alltihopa!!! 

Hemresan gick ganska snabbt men hade fått sjuk smärta i magen och sjukt illamående igen.. kunde inte äta mc när de andra åt. :/ Tog nån pommes från mamma för hon ville att jag skulle få i mig nåt. 

När vi kom igen så la jag mig i sängen mådde rent ut sagt skit. Drack lite apelsinjuice och sen funkade det inte mer, det kom upp... 

Är bättre nu men kan få en sån smärta i magen så jag dör typ, ont på ett ställe vid revbenen och ibland ryggen. Har lyckats duschat också. Kvällen fortsätter med #Efterlyst?<3


Blir inte skola imorgon.. vill gå dit men som mamma säger kan inte gå dit! :/ Miss my girls... and my boy! <3 MISSAR HUR MYCKET SOM HELST! VAR JU INTE SÅ HÄR JAG MENADE... 


Igår åt jag inte ett skit och typ samma idag, eller ja fick ju i mig frukost, någon pommes och juice. Kanske fick i mig 300 kalorier idag? Och nej räknar inte det men om man ska se på helheten. Hoppas att jag kan få i mig mer imorgon och att smärtan är borta.
Snart kommer ett inlägg med det jag köpte, håll utkik! :)

 



Av Elin - 9 april 2014 07:00

Nu tog jag bara en bild...

Ha en bra dag!♥


Skapa flashcards