elin-mylife

Alla inlägg den 7 april 2014

Av Elin - 7 april 2014 23:00

Kvöllen har varit riktigt chill! Vilade en timme, suttit vid datorn, sett på twd och sånt. Åh shit, är så jäkla spänd nu på och åka till Ullared!! :) Klockan sju imorn ringer klockan, yey.. 

Nä men det kommer bli grymt! Har också gjort tidsinställda inlägg till er, eller ja dag blabla osv.:) 
Ska nog sova nu också så jag orkar upp imorgon.

Kommer hem typ seneftermiddag/kvällen nån gång på onsdag. 

Som sagt, håll lite utkik på bloggen och försvinn inte nu under dessa dagar! :) Ska också försöka ta BILDER på olika saker, höhö!

Sov gott! ♥ Godnatt ♥ (Uppdaterar nog imorgon!!) :)

Av Elin - 7 april 2014 16:30

Nu är man ledig i två dagar och bara kan köra racet på Ullared! Sitta i en bil i tre-fyra timmar (med nåt stopp) Shoppa galet och ha det gött i stugan. :) Det kommer bli riktigt najsigt och det ska bli så himla gött och bara komma bort, både från skolan och hemmet! Dock inte så himla roligt att inte kunna blogga, men sånt får de vara, kommer berätta i princip ALLT när jag kommer hem! Göra ett eget inlägg för vad jag köpt och kanske berätta vad de kostade osv. :) Hur låter de? 


Dagen idag var rätt så kass.. vi hade ju som sagt aktivitetsdag och på förmiddagen hade vi Dans och de här är vad jag tycker, men det var inte alls roligt! Endel grejer var sjukt svåra så jag pallade bara vara med i en timme (vi skulle ha dans i tre timmar). Hade också lite ont i magen så det var mest för att jag inte dansade mer! Hade också scrapbooking och det var väl helt okej. :/ 

Vi fick sluta vid tre så pappa kom och hämtade mig för vi va ändå tvungna och köpa med kvinnligasaker, höhö..

Har käkat och nu sitter jag och tittar runt lite på nätet. Ikväll får'e bli och packa, twd, och tvn. Kan sittta uppe hur länge jag vill, dock blir det nog senast tolv för jag ska gå upp sju imorgon, blogga och fixa mig. Vi åker runt nio. LÄNGTAR! <3


Klarade en natt utan värk i magen och det kändes bra. Fick bara ont i magen tjugo minuter innan jag skulle gå, kunde knappt stå rakt så jag fick liksom böja mig ner och gå. Sitta fick jag också göra. Jävla skit är de. Så jag fick proppa i mig en tablett och känna mig som värsta drogaren.. wäää

Ses senare eller imorgon, ha en bra dag!! Puss ♥

Av Elin - 7 april 2014 07:00







Idag fick det bli rosa/vinröda jeans, ett vitt linne och ett neongulspets över! Till det här har jag också ett par guldörhängen :)<3 Ha en bra dag! ♥

 

 

Skapa flashcards