elin-mylife

Direktlänk till inlägg 2 april 2014

Starkare än kärlek ♥

Av Elin - 2 april 2014 18:45

Dagen idag kan jag ju säga att den varit helt okej i skolan. Helt underbart hemma, mitt hjärta slår som en idiot och jag känner mig så himla glad. Tänker bara på dig, dig, dig! Och nej. Kommer aldrig ha en chans med han som jag pratat om förut, det vet jag och har gått vidare med de. :) Har lyssnat på samma musik sen jag kom hem typ och jag är kär i den låten och den passar helt jävla perfekt just nu.. <3

Gladaste tjejen just nu


Har bara jobbat på med läxa hemma, matte, spanska och engelska. Allt gick super!

Har också strukit en duk och gjort lite smått så. Gått på en promenad med mamma och pratat om gymnasiet att jag tror jag vet vad jag ska välja, det är ganska länge kvar det vet jag höhö. Men jag är ganska säker redan nu!

Ska ägna min kväll med att se ett avsnitt Walking Dead, måla naglarna, göra ett tidsinställt inlägg och se på tv. Orkade inte alls måla naglarna igår för jag va redan då så stressad. :$ 


Vaknade upp när mamma gick upp, somnade om och vaknade EN MINUT innan klockan skulle ringa, tänkte bara: TACK! Haft en vanlig dag i skolan, fått reda på att jag är godkänd i svenskan, dock vet jag inte betyget men aa. Fick fullpott på europasländer och är sjukt nöjd! :) Sett på film på engelskan ''Frozen'' och fick sen en uppgift att skriva vad den handlade om (vi såg lite grann) så vi skulle berätta det vi sett. Man fick skriva på svenska och jag tänkte först: Japp då gör jag de, så dålig som jag är!! Men sen ändrade jag mig och kände att ''neej, nu jävlar gör jag mitt bästa och skriver på engelska!!!'' Berättade det för mamma och hon tyckte att det var grymt av mig, känner mig för en gångsskull stolt på engelskan. Vet att jag skrivit massa fel på engelskan men bättre och göra nåt än inget? 

Sett på en dans som var helt okej.


Hoppas verkligen att dagen blir bra imorgon också men ska ha bad så nej! Jävlar nej, musik och teknik imorgon också!! :( Matte & no också. :/ Kommer dock sluta tio över tre och hinna hem i tid, wow! 

Ha en bra kväll allesammans ♥

 

Lyssna på den! Love it! <3

 
 
natalia

natalia

2 april 2014 20:35

Skönt att du mår bra!

http://nattis98.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 6 maj 2015 08:30

Det är nu så att jag tog det beslutet igår att jag nu skulle gå vidare till en annan bloggportal. Jag har funderat och funderat i flera veckor nu, månader och beslutat mig att jag måste testa på lite nytt och "gå vidare i livet!"Jag själv är glad för...

Av Elin - 5 maj 2015 19:03


Haft en grym smärta idag, både i rygg och mage. Känns inte alls bra! Varit illamående från och till och väl hemma blev det som värst. Jag kunde knappt äta och jag höll tillslut på att kräkas och bryta ihop... När vi väl skulle äta kallsvettades jag...

Av Elin - 4 maj 2015 21:10


Drygt två dagar till ultraljudet nu. Känns helt underbart, sedan lär jag få vänta ytterliggare veckor innan jag kommer träffa läkaren. Men vi är på väg och jag är så himla glad att ultraljudet är på onsdag, just nu börjar jag tröttna och tappa greppe...

Av Elin - 4 maj 2015 13:51

Har just nu slöjd, dock slutar jag om några minuter bara! Sedan SO till halv fyra, ska allt gå - hoppas på att jag slipper någon läxa nu, fast jag funderar ändå och fortsätta med svenskan då den ska vara klar till torsdag och jag har ingen aning om j...

Av Elin - 4 maj 2015 07:57


Ovido - Quiz & Flashcards