elin-mylife

Alla inlägg den 2 april 2014

Av Elin - 2 april 2014 18:45

Dagen idag kan jag ju säga att den varit helt okej i skolan. Helt underbart hemma, mitt hjärta slår som en idiot och jag känner mig så himla glad. Tänker bara på dig, dig, dig! Och nej. Kommer aldrig ha en chans med han som jag pratat om förut, det vet jag och har gått vidare med de. :) Har lyssnat på samma musik sen jag kom hem typ och jag är kär i den låten och den passar helt jävla perfekt just nu.. <3

Gladaste tjejen just nu


Har bara jobbat på med läxa hemma, matte, spanska och engelska. Allt gick super!

Har också strukit en duk och gjort lite smått så. Gått på en promenad med mamma och pratat om gymnasiet att jag tror jag vet vad jag ska välja, det är ganska länge kvar det vet jag höhö. Men jag är ganska säker redan nu!

Ska ägna min kväll med att se ett avsnitt Walking Dead, måla naglarna, göra ett tidsinställt inlägg och se på tv. Orkade inte alls måla naglarna igår för jag va redan då så stressad. :$ 


Vaknade upp när mamma gick upp, somnade om och vaknade EN MINUT innan klockan skulle ringa, tänkte bara: TACK! Haft en vanlig dag i skolan, fått reda på att jag är godkänd i svenskan, dock vet jag inte betyget men aa. Fick fullpott på europasländer och är sjukt nöjd! :) Sett på film på engelskan ''Frozen'' och fick sen en uppgift att skriva vad den handlade om (vi såg lite grann) så vi skulle berätta det vi sett. Man fick skriva på svenska och jag tänkte först: Japp då gör jag de, så dålig som jag är!! Men sen ändrade jag mig och kände att ''neej, nu jävlar gör jag mitt bästa och skriver på engelska!!!'' Berättade det för mamma och hon tyckte att det var grymt av mig, känner mig för en gångsskull stolt på engelskan. Vet att jag skrivit massa fel på engelskan men bättre och göra nåt än inget? 

Sett på en dans som var helt okej.


Hoppas verkligen att dagen blir bra imorgon också men ska ha bad så nej! Jävlar nej, musik och teknik imorgon också!! :( Matte & no också. :/ Kommer dock sluta tio över tre och hinna hem i tid, wow! 

Ha en bra kväll allesammans ♥

 

Lyssna på den! Love it! <3

Av Elin - 2 april 2014 07:00

Godmorgon!

Har inte direkt någon idol. Men om jag ska välja någon i min familj så är det Sara

Annars är det nog.. Eminem tror jag. Han är så jävla bra, rappar helt underbart. Både sorliga låtar och.. vanliga? 

Skulle så sjukt gärna vilja träffa honom om jag bara fick välja EN idol.. omgh! Tyckte att han var as dålig när jag var yngre men det var för att jag inte fattade musik eller vad han sjöng men nu när jag fattar vad han sjunger (ibland) så är han verkligen great! 


Kort fakta om honom:

Namn: Marshall Bruce Mathers. 

Ålder: Han är född 17 oktober 1972 och fyller 41 år. Men han ser fan inte ut som 40! Han ser iaf ut och vara 30!!! :(

Längd: 1.73

Bor: Saint Joseph, Missouri, USA

Eminem är även den försäljningsmässigt störste rapparen under de senaste 15 åren, då han har sålt 110 miljoner skivor sedan 1995.

Han har två döttrar som heter Hailie och Alaina :)  

Ha en bra dag! ♥

Skapa flashcards